narie24 skrev 2017-05-16 12:30:49 följande:
Tänk att flera av er kommer ha era små om drygt en måndag! Själv så är jag bara i vecka 32 och gick över 5-6 dgr med mina tidigare barn så räknar med det nu med. Blir det senare får jag nog psykbryt haha!
Vågar ni som ska få i juli resa bort ngt innan?
Är beräknad 14/7 och hade tänkt fira midsommar i Sundsvall. Risken är ju ganska liten att det drar igång redan då men man vet ju aldrig.
Ja det är helt sjukt! 33+2 idag och nu har dottern börjat tjata att om ca 5-6 veckor mamma, då kanske lillasyster är här! Overkligt!!!
Henens sista vecka på fsk sen ska hon hjälpa mig att boa lite så vi har nåt att hitta på.
Vi ska till Öland med en kompis nu till helgen och Bo hennes husvagn där och nästa långhelg ska vi till en camping med vår egen husvagn men bara till Åhus som är tre mil bort. Känns lagom.
Det som är lite trist är att mannen kommer byta jobb och start datum är runt bf och all långledighet som vi hade tänkt, ca 7 veckor, kanske bara blir hans pappadagar istället, så två veckor.... men men. Kanske tar dubbla dagar nästa sommar eller nåt.