Abort i v 14
Om jag gör abort i v 14, finns det nån chans att få bli sövd? Jag vill inte göra aborten så vill inte vara vid medvetande när den sker.
Om jag gör abort i v 14, finns det nån chans att få bli sövd? Jag vill inte göra aborten så vill inte vara vid medvetande när den sker.
Om du inte vill göra den, varför ska du göra den?
Nej det har jag svårt att tro. Man vill ju inte skrapa ut ett så stort foster. Du behöver föda ut det tyvärr.
Förstår om du inte vill berätta men det låter inte bra att du gör en abort mot din vilja.
Nej det har jag svårt att tro. Man vill ju inte skrapa ut ett så stort foster. Du behöver föda ut det tyvärr.
Förstår om du inte vill berätta men det låter inte bra att du gör en abort mot din vilja.
Så säger inte folk i min andra tråd.
Och antar att dom har rätt.
Varför vill man inte skrapa et större foster? Jag vill inte vara vaken. Jag vill bara ha det över. Och hur är det nu innan jul...
Jag läste nu din andra tråd, och det verkar som att du tagit beslutet om abort baserat på vad andra tycker. Jag tycker du ska följa din grundkänsla. Pappan må vara en bra pappa när han väl är på plats och nykter, men det är ingen stabil fadersgestalt för din dotter.
Står valet mellan att ha 2 barn ensam, eller 1 barn med en opålitlig pappa, så låter valet med 2 barn mycket bättre. Förhoppningsvis hittar du en stabilare man att dela ditt liv med i framtiden, även om du känner dig otroligt ensam nu.
Andra människor som inte lever ditt liv kan omöjligt veta vad som är bäst för dig.