Abort i v 14
Tycker för övrigt att din sambo har förlorat "rätten" till er. Var hård. Han får ta tag i sitt liv annars förlorar han barnen och dig för alltid. Det är du som ska säga hej då, inte han.
I v 14 måste man föda ut fostret.Tar flera timmar och gör ont.Om du vill se den sen,är ditt beslut.En vän till mig gick igenom detta.Hon sa att det var värsta hon varit med om.
I din situation hoppas jag att jag hade gjort abort.
Men du kan inte avsäga dig ansvaret genom att lägga över ditt beslut på vad några okända på ett forum har sagt! Det måste vara helt och hållet ditt beslut även om det är oerhört jobbigt.
Dom som hjälper dig med aborten bör rimligtvis vara frikostiga med kraftiga smärtstillande och lugnande. Du får ju lägga fram ditt fall och att du mår oerhört dåligt av att ha hamnat i den här situationen.
Men lyssna inte på FL, det måste vara det värsta forumet att gå efter folks råd på. Klart att det finns pärlor men mestadels råd från provocerande troll. Du måste ta det beslutet själv. Ja, du kommer att behöva prata med någon men det är ok för du kan inte reda ut detta själv.
Jag tror att du måste göra en tvåstegsabort i den veckan.
Ok.... Tack för hjälpen...
De va ganska konstigt att du skapade denna tråd och skriver att du ska ta bort barnet som du inte vill. Om du inte vill tabort barnet så ta inte bort de. De är ju ett val du gör och tar ansvar över, ingen står väl med en pistol mot ditt huvud och tvingar dit till abort.