Inlägg från: Anonym (vanliga ppilller) |Visa alla inlägg
  • Anonym (vanliga ppilller)

Vilka är de värsta medicinska biverkningar du varit med om?

Ppiller Yasminelle

Fick fruktansvärd hjärtklappning och vaknade upp flera gånger på natten för att jag tyckte det kändes svårt att andas, och som att hjärtat slutade slå.

Jag vet inte om det var inbillning att jag fick svårare att andas och att hjärtat knappt slog,eftersom jag sov tills jag vaknade av den känslan. I vilket fall som helst så vaknade jag flera gånger på natten av att det plötsligt kändes som hjärtslagen knappt kändes (väldigt svaga och ytliga), trots att det innan slagit både fort och hårt. Hjärtklappningen fick jag några timmar efter intag, så den inbillade jag mig inte. Jag stod ut i tre dagar med dessa uppvaknande men gav sedan upp.

Detta skedde alldeles nyligen, och jag känner mig besviken då jag verkligen behöver Ppiller för att slippa oregelbundna och kraftiga blödningar.

• Anonym (vanliga ppilller)
    Miss Skywalker skrev 2016-12-22 02:31:23 följande:

P-piller - Hjärtklappning och panikångest. Började växa svart hår lite här och där, runt bröstvårtorna och på halsen. Fick håriga armar och mustasch. Acne i flera år efter trots att jag inte ens hade det i tonåren. Som att ta anabola. Fyfaaan vad jag ångrade det..

Men fy vad hemskt! Trodde p-piller motverkade androgener inte tvärtom. Nu blev jag ännu mindre sugen på att använda p-piller. 

Försvann biverkningarna när du slutade med p-pillren?

Svar på tråden Vilka är de värsta medicinska biverkningar du varit med om?