Dottern uppskrämd med "svarta madam"
Har jag sagt annat? Jag hade ÄNDÅ velat veta hur förskolan hanterade det! Om dom
Pratat med berörd vikarie eller bara viftat bort det. Sen vad du hade velat är upp till dig.
Hade det varit MITT van hade jag ringt förskolan och gjort klart för dom hur detta skadat barnet. Och velat höra en ev förklaring på vikariens handlande.
Jag ville veta varför förskolan valde att sätta på min då 2 åring endast tunn långärmad T-shirt och regnkläder som INTE var fodrade och låta henne vara ute i det i kalla vintern förra året. Hon var blå av köld när jag hämtade och sa "mamma jag fryser" jag ville veta varför just för att det enligt mig är misstag som inte FÅR hända. Och att den som är ansvarig för det ska veta hur besviken och upprörd jag var. Hon hade varma torra vinterkläder men dom hängde av någon anledning på hennes krok oanvänd.
För MIG är det viktigt men du kanske inte tycker sånt är viktigt? Jag tycker man ska vara tydlig för personalen som har hand om
det finaste jag har när jag jobbar när dom
gör något jag som förälder inte känner är okej eller som i ts fall faktiskt skadar hennes barn.