Inlägg från: Mamma1986 |Visa alla inlägg
  • Mamma1986

BF 1-15 Juli

Hejsan tjejer . Hoppar gärna in här ?
    Väntar mitt ovh barnens fjärde barn .
    I torsdagar var vi på kub , som tog hela 1,5 timmar ???? eftersom den lilla rörde sig hela tiden och vägrade vara still så fick upp ovh springa ???? och dricka massa vatten .. Allt såg bra ut och jag hade 1:8339 . Moderkakan låg i framvägg och nytt bf var 12/7 istället för 19/7.

Haft en relativt jobbig start med konstans illamående och så kräker jag en del.

• Mamma1986

Pojknamn har vi ett som det nog blir om det blir en pojke . Flicknamn absolut ingen aning ????. Måste ju passa med namnen på våra andra 3 barn

• Mamma1986
    FrökenMp skrev 2017-01-09 22:08:35 följande:

Har precis sett Gudrun schymans förlossningsvideo och är helt förstörd. Jag har alltid varit lite rädd för att föda barn men nu... nu ångrar jag nästan att jag är gravid! Fy jag är så himla rädd för smärta!! Har precis legat och gråtit på sambons bröst för är så himla rädd....:( måste kanske prata med min bm om detta...

Förlossningen är så himla fantastisk , visst gör det ont men smärtan är hanterbar och kroppen klarar så mycket mer än man tror .
    Du kommer fixa det så himla bra.

Men ta upp hur du känner med din bm
  • Mamma1986
    Lillan090815 skrev 2017-01-10 21:08:01 följande:

Jag hänger gärna och på i denna grupp?. Är nybliven 40 åring med Bf 1/7. Har 2 pojkar som är födda -09 och -11 Bor i Örebro.

Mår oförskämt bra nu, men mådde illa och var sjukt trött fram tills ett par veckor sen.

Har tid för Rul 6/2 men har redan fått sett underverket i samband med Kubtest.

Grattis och välkommen
  • Mamma1986

Jag har gjort en hemlig grupp på fb om någon känner för att vara med :). PM ert namn samt hur ni ser ut på er profil bild. Måste adda er som vänner eftersom gruppen är hemlig

• Mamma1986
    GrönaDruvan skrev 2017-01-10 23:09:21 följande:
    Jag vill vara med, men kan inte skriva pm via mobil. Kan du pma mig, för då kan jag svara!
    har pmat dig :)
Svar på tråden BF 1-15 Juli