BF 1-15 Juli
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Är gärna med:)! Har bf 3 juli!
Är gärna med bf 3/7
Skulle ju faktiskt kunna presentera mig lite. Jag är 26, gift och väntar bebis nr. 3. Har en pojke född -12 och en flicka född -14. Jag bor på en liten gård i Östergötland och jag har också 2 hundar och 4 katter. Utöver det heltidsarbete man har med ungarna så har jag timvik i hemtjänsten och studerar på distans och blir färdigutb. undersköterska till juni :)
Hej! Kul med en ännu mindre trådgrupp, svårt att hänga med i den stora och ens inlägg försvann ju nästan där.
Har bf 2 juli än så länge.
Är 30 år och gift och vi har en dotter född -11. Bor i Skåne.
Jobbar 75 % på förskola och helger i butik.
Men nu är jag sjukskriven, troligtvis för resten av graviditeten pga foglossning. Fick med dottern och blev helt sjukskriven från v 20 med henne.
Just nu längtar jag efter liiite mer bebismage, stt säkert kunna veta att det är barnet man känner och RUL den 3 feb :)
Är 30 år och har en dotter född i mars -15 tillsammans med min sambo. Vi bor i Västmanland. Jag jobbar som socialsekreterare, dricker vanligtvis ohälsosamma mängder pepsi max, tittar gärna på tv-serier innan läggdags (vilket nuförtiden är typ 19) och får ångest av att vara inomhus när det är fint väder.
Vad kul att ni vill vara med här också :) blir ganska svårt atthänga med i diskussioner när se blir för många. På tal om foglossning så har jag haft det sen v.8. Behöver inte göra speciellt mycket under dagen för att få så ont på EM att jag måstelägga mig ner. Känns som blygdbenet ska gå av eller nåt ibland.. fick hem ett bälte på posten idag som ska testas imorgon :) har alla fått se sina små än förresten? Jag har ul imorgon kl 14, längtar sååå!!
Är 30 år och har en dotter född i mars -15 tillsammans med min sambo. Vi bor i Västmanland. Jag jobbar som socialsekreterare, dricker vanligtvis ohälsosamma mängder pepsi max, tittar gärna på tv-serier innan läggdags (vilket nuförtiden är typ 19) och får ångest av att vara inomhus när det är fint väder.
Jag är gärna med här! BF kring den 7/7 men får kanske veta mer exakt vid något UL eller så.
Jag är 32 år, bor i Sthlm (norrort) och väntar mitt och sambons första barn. Jobbar heltid som lärare och ett par timmar i veckan som träningsinstruktör på kvällstid.
Vi släppte nyheten för familjerna i jul så nu känns det mer "på riktigt" och ska på inskrivning i morgon.
Hoppas allt är bra med er och att ni fått lite välförtjänt vila i jul för alltså, hur trött kan man vara?!
Haiduchi: åh vilken lång väntan innan du får se bebis!! Ska ni kolla kön? ;)
Såg att de släppt stat trek Voyager på Netflix så den är igång, har svårt att somna och sover dåligt på natten så tack och liv för Netflix :D
Fick se barnet i v 8 på vul då jag hade blött inne vecka. Men fick lyssna på hjärtat på inskrivning så kan typ hålla mig till RUL, hihi.
Jag upplevde sånt bälte tryckte mot min framfog så skippade den. Har kryckor, glidmadrass till sängen och tens för att lindra, underlätta.
Och så klart underbar man som hjälper så mycket han kan och att dottern kan hjälpa med mycket är också till stor glädje. Efter läkarbesöket idag så åkte hon och jag och slängde skräp, hon som ville. Hon hade lastat bilen med saker som hon orkade slänga och bära själv. Hon kommer nog att växa, mogna massor under detta året.