Inlägg från: missfoxy |Visa alla inlägg
  • missfoxy

BF 1-15 Juli

1/7 - Sosozo, Stockholm. Tredje barnet. 

2/7 - Haiduchi, Skåne. Andra barnet. 

3/7 - Madelia, Västmanland, andra barnet 

4/7 - acinnaleh, Örebro. Andra barnet 

7/7 Gröna Druvan, Halland. tredje/fjärde barnet 

7/7 FrökenMp, Hälsingland. Första barnet

9/7 - ciwny, Stockholm. Första barnet 

11/7 - Missfoxy89, Blekinge, Första barnet

13/7 Gameofthrones tredje barnet 

14/7 Beebii 3e barnet 

14/7 waattos, Luleå, första barnet 

15/7 - Treansresa, Gällivare. Sjätte barnet, första gemensamma.
  • missfoxy
    Haiduchi skrev 2017-01-06 12:11:59 följande:
    Skönt ändå att må bra, speciellt när man vet att något växer som det ska i magen, känns med som jag har det hyfsat lindrigt med symptom. Bara foglossningen som jag vet kommer bli värre, men det vet vi med oss och planerar efter. Redan sjukskriven.

Jag bor nära Kristianstad :)
    Jag bor i Sölvesborg och jobbar dagligen i Kristianstad. Va roligt när det är någon mer som bor i närheten som oxå väntar smått.  
  • missfoxy
    Haiduchi skrev 2017-01-09 21:39:52 följande:
    Hej! Vad kul!

Är det första barnet?

Jobbar med dagligen i Kristianstad men är sjukskriven nu. Troligtvis för resten av graviditeten. Men får tid till att förbereda hemmet och allt. Är mitt i köksbygge med och mannen tycker det är så bra jag är hemma nu och kan möta hantverkare, planera, ringa, beställa mm. Gör så mycket jag orkar iaf :)

Hoppas du har det bra !
    Ja det är första barnet. :) Usch va tråkigt! Varför är du hemma? Jag har fortfarande illamående på morgonen och käkar prostafen för att klara av jobbdagen. Sen kliar det på magen typ hela tiden och det stramar på magen när jag försöker sträcka mig efter saker, men det är småsaker i jämförelse med illamåendet. Jag hoppas det släpper snart. Är det inte stressigt med köksbygget? Vi har inte förberett något ännu. Jag vet inte när det är dags att börja.
Svar på tråden BF 1-15 Juli