BF 1-15 Juli
Är gärna med:)! Har bf 3 juli!
Är gärna med:)! Har bf 3 juli!
Är 30 år och har en dotter född i mars -15 tillsammans med min sambo. Vi bor i Västmanland. Jag jobbar som socialsekreterare, dricker vanligtvis ohälsosamma mängder pepsi max, tittar gärna på tv-serier innan läggdags (vilket nuförtiden är typ 19) och får ångest av att vara inomhus när det är fint väder.
1/7 - Sosozo, Stockholm. Tredje barnet.
3/7 - Madelia, Västmanland, andra barnet
4/7 - acinnaleh, Örebro. Andra barnet
7/7 Gröna Druvan, Halland. tredje/fjärde barnet
Fick tid för rul idag. 31/1 på morgonen, jättespännande!!
Å jag har inte rul förrän 22/2! En evighet dit och nu när jag gått in i v.15 börjar jag noja då jag inte känner av bebisen... är ju fortfarande för tidigt inser min logiska hjärna men inte resten! Känner kulan och själva livmodern men inget fladdermöss eller sprattel....äsch hur lång tid ska man vara gravid egentligen? Tror inte jag var gravid så här länge med de andra två barnen. Iaf tycker min hjärna att det går sjuuuukt långsamt nu....
Nu börjar.tiden komma för rul :) när har ni tider? Hur känner ni inför det:)? Själv har jag tid först den 16/2. Går allt bra ska vi berätta för barnen den kvällen:)
Längesen jag tittade in här, hsr en del att läsa ikapp. Någon som varit på första bm besöket där de lyssnar på hjärtljud, mäter magen osv? Jag var där igår och bm tyckte jag hade gått upp lite för mycket i vikt. Hon sa att den sammanlagda viktuppgången bör ligga på ca 8kg vid graviditetens slut. Ni som varit gravida tidigare hur mycket gick ni upp? Hittills har jag gått upp ca 15kg o jag är bara i v.25...