Haiduchi skrev 2017-04-11 20:29:15 följande:
Det var jollyrooms egna? JLY bedside crib heter den. Tyckte priset var vettigt, 1000 kr och för madrass 399. Har ju täcke och kudde sen dottern och tänkte att spälskyddet från henne kan man ju vrida dubbelt eller nåt :)
Längtar tills den är hemma !!!
Efter att du skrivit så bestämde jag mig för att också beställa grejer från Jollyroom. Jag började lägga beställningen i onsdags kväll, däribland Jollyrooms bedside crib för 1000kr, men jag blev så trött att jag bestämde mig för att gå och lägga mig och fortsätta dagen efter istället.
Sen när jag återkom till sidan på torsdag så kostade den 1999:-! Men de hade fortfarande samma bedside crib på rea om den köptes tillsammans med skötbord. Då kostade Jollyroom bedside crib + JLY dream skötbord typ 1800:- med moms m.m. inräknat. Mao blev det billigare för mig att köpa till skötbordet än om jag bara köpt spjälsängen... lite konstigt kan jag tycka.
Det är ingen i Linköpingstrakten som vill köpa ett helt nytt skötbord för 700kr? ;) 200kr billigare än om det köps separat på JR. Jag hade egentligen bestämt mig för att inte ha skötbord, tycker att det räcker med skötmadrass...