BF 1-15 Juli
Har varit med i bakgrunden ett tag men tänkte säga hej till er alla nu. Är 33 år och vi väntar vårt första barn med Bf 8 juli
Ska bli spännande att följas åt här inne.
Har varit med i bakgrunden ett tag men tänkte säga hej till er alla nu. Är 33 år och vi väntar vårt första barn med Bf 8 juli
Ska bli spännande att följas åt här inne.
Hej och välkommen hit:D
Då har vi bf väldigt nära (om in min ändras på söndag på rul). Jag har den 7e juli än så länge:) också första barnet. Känt några rörelser ännu då?
Härligt och stort grattis till tjejen. Hoppas att fler här inne berättar om sina rul.
Jag väntar också en flicka, enligt ul trodde jag var 100% pojkmamma men så var den inte denna gång.
Jag mår ok förutom migrän som jag kämpar på med några gånger i veckan. Mår bättre inte illamående längre och känner bebisen i magen varje dag.
Har du testat bälte mot foglossningen?
Får jag fråga vad det blodtryck legat på? Hade havandeskapsförgiftning med första barnet och ligger sedan dess högre i tryck än tidigare! Men har inte varit tal om Trombyl än iaf.
Hej, hej!
Idag var vi på rul och som vanligt var det riktigt nervöst och spännande. Allt såg fint ut och vi väntar på en liten pojke. Det är först nu som jag börjar tro på att det är på riktigt och det känns underbart.
Vad härligt att Läsa:) vart du flyttad något?
Varit hos barnmorskan idag. Hade bara 95 i järnvärde och 16 i depåer, så det är väldigt lågt. Jag som tyckte jag jag började känna mig pigg, haha.. Piggare kanske än efter operationen,men annars kan jag omöjligt vara så pigg som jag tror..
Varit på rul idag och allt såg bra ut :) bf är samma datum som de satte förra ul (11 juli) och det är en till liten pojke som ligger i magen <3
Hade 112 på inskrivningen i vecka 12...måste försöka få upp det över 100 iaf. Det går nog om jag är noga med tabletter nu!
Kul med lista
Gröna Druvan - pojke (pojkar)
Sobrio88 - pojke
Ninnz - pojke
Sozoso- flicka 1/7
Haiduchi - Flicka 1/7
FrökenMp - pojke 4/7
acinnaleh - ej kollat 4/7
Gröna Druvan - pojke (pojkar) 7/7
Ninnz - pojke 8/7
Narie24- ej kollat än 14/7
Treansresa- ej kollat 19/7
Newbie84 - pojke
Sobrio88 - pojke
Har ni börjat smörja in magen? Jag funderar att köpa Bio Oil och använda det. Vad använder ni?
Hur ofta smörjer du?
Jag har alltid haft torr hud och smörjer därför hela kroppen efter varje dusch.
Jag vet att bristningar tydligen inte går att påverka genom att smörja, men jag tänker att det ändå måste kännas bättre när de sker att huden ändå mår så bra den kan. Kan ju bara bli värre om den från början redan är torr.