Inlägg från: Aklejan |Visa alla inlägg
  • Aklejan

BF 1-15 Juli

Hej på er!

Jag hänger gärna med här :)

Var på rul idag och fick 9/7 som bf. Har tidigare själv räknat det som att det skulle bli ett junibarn även om ett tidigt ultraljud visade mer på juli.

Finns det någon hemlig facebookgrupp för oss som ska ha i juli? Är nämligen med i en för juni, men det stämmer ju nu då inte.

• Aklejan
    Treansresa skrev 2017-02-06 21:08:38 följande:

Välkommen! vad mysigt med rul. Vart du flyttad långt? Facebook grupp vet jag dock inte om de finns :(

Tack!

Mina beräkningar gav 28/6 men gårdagen bekräftade det tidiga ultraljudets datum, 9/7. Så det blir ju 11 dagar.

Hmm ok, tycker att det är väldigt smidigt med en sån grupp. Blir bättre flöde att hänga med i allt :)
  • Aklejan
    sobrio88 skrev 2017-02-07 09:56:07 följande:

Det finns en hemlig grupp som heter bf juli familjeliv på facebook. Jag vet inte hur man lägger till. Grönadruvan är med iaf i den gruppen om hon vet? :)

Ok, kanske går att få till då. Tack för tipset! :)
    Treansresa skrev 2017-02-07 10:12:25 följande:

Okej ja det är ju en hel del. Är lite rädd att samma sak kommer hända mig. Även fast ja vet när bebisen blev till.

Ja, det skiljer ju en del. Nog för att min mens brukar förskjutas någon enstaka dag så känns 11 dagar mycket. Men men, det är som det är :)
  • Aklejan
    GrönaDruvan skrev 2017-02-07 11:06:50 följande:

Jag är med i en Facebook grupp för juli. Skriv pm till mig.

Är inte så aktiv just nu, men läser alla era inlägg här och följer med på så sätt.

Känner att jag inte bidrar med så mycket just nu annat än oro, så därför skriver jag inget.

Härligt att allt verkar bra för er alla, att allt ser bra ut på era rul!!

Jag har precis skickat ett pm till dig.

Läste lite snabbt vad du skrivit tidigare med tanke på vad du skrev, beklagar att ni förlorade ena barnet!
  • Aklejan
    KaffeOchHybris skrev 2017-02-09 14:20:44 följande:

Det här med filmer och bilder, tillåter alla mottagningar  det? Jag har två bilder från KUB, men jag tycker det skulle vara jättekul att få en video. 

När vi va på rul i måndags så frågade jag om vi fick filma, men det fick vi inte. Fick dock med oss tre bilder :)
  • Aklejan

Jag är överviktig från början och gick ner 3 kg de första månaderna. Nu sedan två månader har det så sakta börjat vända och jag ligger nu på -1 kg från startvikt, så det känns bra att det (än så länge) inte dragit iväg.

Jag har dock ingen uttalad gravidmage än, men när vi nu i veckan mätte hade jag 28 cm i v 24+2. Känns lite mycket väl?

Svar på tråden BF 1-15 Juli