Inlägg från: narie24 |Visa alla inlägg
  • narie24

BF 1-15 Juli

Treansresa skrev 2017-02-09 12:08:11 följande:

Med risk att blanda ihop namnen nu, men hur gick det med glukosbelastningen igår? ( om de stavas så)

Vilken koll du har :). Jo, det var inget vidare att dricka så mkt socker. Magen o kroppen gillade det inte ;). Har inte fått svar än, ska prova att ringa imorgon och höra. Lite nervös. Men oavsett resultat ska jag försöka dra ner på kolhydrater.

Åh blir så avis när ni skriver om era Rul! Jag ska som sagt inte gå förrän 22/2. Då är jag i slutet av v 20. Nervös över att ngt ska vara på tok.
  • narie24

Läge för lite magbilder kanske?

Här kommer min kvällsmage, alltid lite större än morgonen ;).

Ber om ursäkt för dålig bild och stökig bakgrund ;).

• narie24

Det händer grejer med maggarna! Känns inte länge sedan som vi precis plussat :). Jag har dock fortf svårt att verkligen fatta att det är en blivande bebis där inne. Som ska hålla oss vakna och få en ur emotionell balans ;).

• narie24
    Sosozo skrev 2017-02-11 08:41:29 följande:

Ja, alltså jag undrar om det där stämmer. Med de två första hade vi extremt mkt sex, varje eller minst varannan dag och var mkt fokuserade på att bli gravida. Hela månaden typ. Nu med andra har vi haft sex varannan, var tredje dag (allt vi hunnit med). Vet inte när jag hade ägglossning med någon av ungarna. Men de två första blev pojkar och den här tredje är enligt UL en flicka.

Hm, intressant. Det kan stämma för oss också. Men första hade vi inte sex så planerat och ofta utan blev gravid lite oväntat. Då fick vi en flicka. Men sonen ansträngde vi oss att pricka ÄL, använde stickor osv, hade sex ofta.

I så fall blir detta även en flicka. En känsla jag haft sedan innan också. Och de där oseriösa testen har också visat det.
  • narie24

Även jag är mer orolig denna tredje gång. Med första barnet körde jag bara, hade inte så mkt koll. Men andra hade jag inte tid att tänka med en tvååring hemma. Den här gången har jag gått in i det på ett annat sätt. Vet ju att det här

är sista gången, så kör all-in. Det vill jag ju också. Men samtidigt tar det upp väldigt mkt av mina tankar, kan bli lite väl insnöad?

Oroar mig också mer för att jag är äldre den här gången.

Just nu oroar jag mig för att mitt psyke inte ska orka med att jobba så länge som jag tänkt. Är

mkt mer skör, instabil i humöret och min stressnivå är så låg. Det är en väldigt dålig kombo med mitt jobb. Känner att gränsen är nära redan. Med barn 2 blev jag sjukskriven för utmattningsdepression sista två månaderna.

• narie24

Gröna Druvan - pojke (pojkar) 7/7

Sobrio88 - pojke

Ninnz - pojke

FrökenMp - pojke 4/7

Narie24- ej kollat än 14/7

Treansresa- ej kollat 19/7

• narie24
    Gameofthrones123 skrev 2017-02-17 16:09:36 följande:

Heej tjejer !! Härligt att så många haft sina Rul nu. Jag har varit lite orolig ett tag då jag ibte växt särskilt mycket och har inte heller känt bebis så mycket men idag jade vi Rul och allt är helt perfekt med bebis :) här väntas också en pojke :D är det någon mer här som har en för lågt sittande moderkaka eller tidigare erfarenhet av det?

Vid min flera graviditet såg man på RUL att moderkakan satt långt ner. Fick gå på uppföljning och mot slutet hade moderkakan flyttats upp. Det är vanligast att det blir så tydligen.

• narie24

Sozoso- flicka 1/7

Haiduchi - Flicka 1/7

FrökenMp - pojke 4/7

acinnaleh - ej kollat 4/7

preggojojjo - pojke 6/7

brennda - flicka 6/7

Gröna Druvan - pojke (pojkar) 7/7

Ninnz - pojke 8/7

Leyasmamma - flicka 8/7

Sobrio88 - pojke 11/7

Annnaem - pojke 12/7

Gameofthrones - pojke 13/7

Narie24- flicka 14/7

Treansresa- ej kollat 19/7

Newbie84 - pojke

Uppdaterar listan då vi på RUL igår fick se en liten flicka!!

• narie24
    Newbie84 skrev 2017-02-23 19:20:03 följande:

Vi hade en babybjörn som fungerade super

Vi fick ärva en babybjörn som var jättebra. Användes mkt till båda barnen. Den hade tre lägen och var lätt att flytta med sig.

Ska börja leta på Blocket snart har jag tänkt.
  • narie24
    Haiduchi skrev 2017-02-23 22:50:22 följande:

Vad roligt! blev ni flyttade med bf?

Pratade med en vän om hur pojktät denna gruppen är, hennes svar var att det är ojämnt år, då föds det tydligen fler pojkar. Sen om det verkligen är så, vet jag inte ;)

Nej har kvar samma bf som de satte vid kub.
Svar på tråden BF 1-15 Juli