Inlägg från: sobrio88 |Visa alla inlägg
  • sobrio88

BF 1-15 Juli

Haiduchi skrev 2017-02-03 14:53:11 följande:

Nu har man haft rul!

Allt såg jätte fint ut, nästan exakt i stl enligt datum blev flyttad från 2 juli till 1 juli :) så precis man kan vara med ju! Haha.

Det är en liten flicka i magen ;) känns jätte bra, har ju en massa kläder kvar från dottern och en rosa sulky, haha.

Anade det medan hon mätte och hade sig, man såg ju från under rumpan då och då och såg absolut ingen pung eller snopp. Sa det till henne och frågade om det var en flicka. Till slut kollade hon noga och kunde bekräfta, kul!

Hon låg med huvudet i vänster sida, tittandes utåt och typ dubbelvikt med fötterna över huvudet. Haha inte undra på att man känner av sparkarna tydligt! :D

Grattis till lilla flickan :)
  • sobrio88
    FrökenMp skrev 2017-02-05 14:29:09 följande:

Nu har vi äntligen varit på rul! Det var så himla häftigt! Allt såg jättebra ut och jag blev flyttad från 7e till 4e juli så imorgon går vi in i vecka 20. Känns skönt att det gick åt det hållet:)

Har moderkakan i bakvägg så det är därför jag känt av små sparkar så tidigt. Den låg liksom dubbelvikt så både armar och ben var ut mot magen. Det var tydligen en väldigt rörlig bebis så tog lite tid att mäta allt haha. Men vi ska få en pojke iallafall. Så himla kul:D precis som jag trodde!

Grattis till pojken :) vad jag längtar tills mitt rul nu så man får veta vad det är för sort. Tror också jag har en pojke :)
  • sobrio88

Köpte en tensapparat förra veckan, men har inte använt den förrän idag. Måndagar har varit hemska hittills för foglossningen, första skoldagen och sitta still i en obekväm stol från 8-16 direkt efter helgen har inte varit att leka med. Nu när jag använt den en timme så är jag väldigt glad att jag köpte den och inte lånade från sjukgymnasten så man måste lämna tillbaka efter förlossningen :D den lär göra underverk med min stela kropp efter graviditeten också <3

• sobrio88

Det finns en hemlig grupp som heter bf juli familjeliv på facebook. Jag vet inte hur man lägger till. Grönadruvan är med iaf i den gruppen om hon vet? :)

• sobrio88
    Brennda skrev 2017-02-08 17:52:26 följande:

Nu har vi gjort ultraljud och allting såg fin ut! det är en flicka vi väntar :)

Grattis till lilla tjejen :)
  • sobrio88
    Beebii skrev 2017-02-09 07:44:05 följande:

Alla mina 3 bebisar har varit väldigt stillsamma vid ultraljud! Denna har vi sett 3 ggr och fått "jobba med" så bm kunnat se allt dom vill se. De andra två blev flickor och den i magen vet vi inte än, tror kanske flickor oftare är mer stillsamma i magen?!

Kanske kan vara så. Gjorde 4 ul på pojken tror jag och han låg inte still en sekund. Den här har jag en känsla av att det är en pojke också och den levde också runt vid första ul. Får förhoppningsvis veta nästa torsdag vad det är som ligger i magen :D
  • sobrio88
    Newbie84 skrev 2017-02-09 21:28:48 följande:

Rul idag och vi ska få en liten kille :)

Grattis :)
  • sobrio88

Varit på rul idag och allt såg bra ut :) bf är samma datum som de satte förra ul (11 juli) och det är en till liten pojke som ligger i magen <3

• sobrio88
    Haiduchi skrev 2017-02-16 10:59:26 följande:

Vad härligt allt såg bra ut och grattis till pojken :).

Giter inte kolla bakåt, hade du barn sen innan?

Tack :) fullt förståeligt ;)

Ja vi har en gemensam pojke som blir 2 år om ett par veckor och en bonuskille på 9 år :)
  • sobrio88
    Treansresa skrev 2017-02-16 11:13:58 följande:

Vad kul o höra! mysigt med en pojke till:)

Ja <3 det kommer en liten pojkkusin i maj dessutom så det är bara pojkar i släkten :)
Svar på tråden BF 1-15 Juli