BF 1-15 Juli
Hehe nä vi har valt att inte få veta denna gång! Tycker det är oerhört spännande överraskning den dagen bebis kommer ut! Men man kan ju ha teorier osv.
Hehe nä vi har valt att inte få veta denna gång! Tycker det är oerhört spännande överraskning den dagen bebis kommer ut! Men man kan ju ha teorier osv.
Jag är i slutet av v.17 och har heller inte känt något alls ännu. Hoppas det kommer snart!
Mitt ultraljud hos läkaren blev inställd imon, så fick en akuttid idag 13.30.
Så nervös. Håll tummarna att mina små mår bra...
Pratade precis med en vän idag som förlorade sina enäggs tvillingar i åttonde månaden i ttts, så nu blev jag ännu mer nervös..
Tvillingarna lider av tts grad 2 och det blir operation idag kl.14.
Får varken äta el dricka nu, men ska snart få dropp.
Bara en tvilling klarade sig...Edvin klarade sig inte..
Jag tycker också att min mage blivit mindre.. Upplevde det inatt och jag går runt och googlar hela tiden "v 18 känner inga fosterrörelser" Kan inte sluta oroa mig, vill känna nu!! Ibland känner jag nåt men jag vet inte om det är tarmar eller någon nervryckning. Det är så otydligt. Spökvecka verkligen!
Vad skönt att fler upplever det så :) min man ser det också så det är ju ingen inbillning. Jag har i ett par dagar känt något emellanåt som kan varabebis, jag tror det men är ej helt säker än. Är i vecka 16+2. Tur att jag har en doppler så jag kan tjuvlyssna lite på bebis ;) hade blivit tokig annars haha har ibte heller rul förrän den 17e feb.. evigheter kvar
Så avundsjuk på er som känner rörelser. Här känner jag inget och jag kan inte låta bli utan att oroa mig. Går in i v.19 imorgon.
Jag känner min mycket mindre nu. Men den har flyttat sig i magen så kan vara att den Ligger konstigt nu. Känner ibland när jag ligger ner. Men hjärtat slår stadigt 130-140 slag. Hade inte klarat mig utan hjärtlyssnaren dessa spökveckor. Snart är rul här och jag längtar så otroligt! 16 feb är de min tur!
Jag har inte haft svårt att hitta utan hittat fort. En gång hittade jag den dock inte och då kom oron direkt. Men den hade flyttat sig från höger till mitten. Vet dock några som ej hittat och tycker det är riktigt jobbigt,så allt beror på hur man är. När har du rul?