IVF Januari 2017
Jag äter 2x500 folsyra varje morgon, den upplysningen fick jag från ivf-kliniken när vi blev inskrivna :)
Jag äter 2x500 folsyra varje morgon, den upplysningen fick jag från ivf-kliniken när vi blev inskrivna :)
Hjälp! Jag insåg nu ikväll att jag skulle ha börjat med orgalutran igår, men började med den nu ikväll.... alltså har jag missat en spruta!!! Hur tror ni det påverkar? Tror ni jag kan fortsätta som planerat?
Ska på mitt första vul imorgon, blir lite pinsamt att säga att jag missat första sprutan med orgalutran :(
Oj, ingen aning hur det påverkar. Men jag tror faktiskt inte det spelar så stor roll, chansen är ganska liten att du skulle ha ägglossning redan nu. Denna sprutan ska ju förhindra det. Men har du tagit den idag?
Hej allesammans :) jag har precis startat en blogg om min ivf resa. Om ni är nyfikna så får ni gärna gå in och kika på den, och om någon annan också har en blogg om detta så går jag mer än gärna in och läser eran upplevelse :) nouw.com/bebisresan
Jag har också en blogg som jag skrivit sen senaste missfallet. Ska försöka damma av den. Det är bra för minnet! Det är ju ibland en lång och krokig resa till ett barn. Skönt att inte behöva minnas allt i huvudet.
@sandrahedin vi är exakt i fas. Vi ska med å VUL idag. Spännande att dela sen vad de sa!! Lite nervöst är det.
thetrip2017.wordpress.com/blogg/
Har också en blogg. Ni får gärna läsa om våra upplevelser där. Skriver mest för att man ska komma ihåg vad man går genom. Men kanske kan det också hjälpa någon annan som ska gå genom det eller är mitt i det!!
RMC i Malmö. Tid 13.30
Lycka till!!!!
Är det första försöket?
Har gjort första VUL nu. Fick öka dosen Gonal F till 125 då där bara var många små äggblåsor. Två kunde mätas till 10mm. Nytt UL lördag. Finns det hopp de börjar växa?