Skummen skrev 2017-02-05 00:31:13 följande:
Stort grattis till plusset!
Ne, ingen lutinus eller någonting denna första FET sa de. Därför som jag blir så fundersam. Vågar inte heller testa. Orkar inte med att se ett minus. Ligger här och bävar för att mensen kommer samtidigt som jag oroar mig för att den inte ska komma och jag testar minus på måndag ändå.
Men vad roligt med ert plus. Hur många dagars odlad satte du in så att det visade plus så snabbt :)?
Tack! Då kan jag förstår ännu mer då att det är förvirrande men tror kanske ändå de tar i för de sena plussarna och även de med lång cykel och så har de standard för alla. Standard testdag verkar iaf min klinik ha, 17 dagar vid ET och 13 dagar vid FET (har haft två kompisar med samma td efter FET där trots olika cykler) Håller tummarna att det blir ett plus när du väl vill/vågar testa.
Jag fick faktiskt ett svagt streck på rd 4 nu med en 5 dagars men var så svagt att jag inte visste om jag var gravid eller ägglossningssprutan. Sen testade jag igen rd7 och då var det tveklöst plus. Men har som sagt riktigt td rd13, 5 dagar efter BIM.