IVF Januari 2017
Håller med! Och no more missfall! På det femte smäller det för mig! Och du ska inte ens behöva lära dig ramsan <3
Håller med! Och no more missfall! På det femte smäller det för mig! Och du ska inte ens behöva lära dig ramsan <3
Så härlig känsla! Stort grattis! Har du testdag den 13/2 då?
Oj vad mycket som har hänt i tråden!!! Stort grattis till era plus tjejer!!!
Och jag beklagar verkligen till er som behöver starta om igen...
Själv trippar jag runt på tårna här hemma och önskar att jag kunde testa snart! Vill så gärna veta...!! Kollar på bilden av embryot typ varje dag och de är så häftigt! Någon sa att de ser ut som att det håller på att kläckas på bilden, fast jag vet inte hur man ser det! Haha
Hur räknar man ruvardagarna? Räknas insättningsgarantin som 1 eller dagen efter?
Ha en fin dag alla!!
När jag hostar gör det ont i magen, ska det vara så?!
Ja vad menas med att dom inte har lika känsliga? Är deras bättre?
Beror väl på hur ont det gör. Men att vara öm i magen är nog ingen fara.
När har du testdag? :) håller tummarna för er!
Jag brukar alltid få mens exakt 14 dagar efter ägglossning. Om ägglossning är uttag så är det på tisdag för mig. Har du kortare lutealfas än 14 dagar? Men hcg-halten har ju inget med BIM att göra. Utan hcg behöver nog minst cirka 14 dagar på sig för att komma upp i nivå som syns på testen.
Jag brukar alltid få mens exakt 14 dagar efter ägglossning. Om ägglossning är uttag så är det på tisdag för mig. Har du kortare lutealfas än 14 dagar? Men hcg-halten har ju inget med BIM att göra. Utan hcg behöver nog minst cirka 14 dagar på sig för att komma upp i nivå som syns på testen.
Haha! Jag kommer nog att vänta tills på lördag iaf. Känns bäst så. Iaf för mig. Och om det är neg så börjar jag förhoppningsvis att blöda lite innan dess.
Ååå vad tråkigt att höra! Så himla jävla surt!!!! Tänker på er!!