Farmen
Hej alla "Farmen" tittare! Nu börjar det efterlängtade programmet om 15 minuter.
Här kan vi diskutera om deltagarna och farmen livet.
Hoppas vi får lika trevligt som vi hade när vi diskuterade BFS.
Hej alla "Farmen" tittare! Nu börjar det efterlängtade programmet om 15 minuter.
Här kan vi diskutera om deltagarna och farmen livet.
Hoppas vi får lika trevligt som vi hade när vi diskuterade BFS.
Ingen som reagerade att Hasse blev storbonde i kväll????
Hoppas bara inte han valde Niklas som gårdskarl för att han sen väljer han som förstekämpe..
Måste bli så att han väljer Alex för han i sin tur har ingen som han lär vinna på av dem som är kvar av killarna.
Kommer nog snart att komma folk från torpet vad jag förstod i slutet på programmet i kväll.
Ingen som reagerade att Hasse blev storbonde i kväll????
Hoppas bara inte han valde Niklas som gårdskarl för att han sen väljer han som förstekämpe..
Måste bli så att han väljer Alex för han i sin tur har ingen som han lär vinna på av dem som är kvar av killarna.
Kommer nog snart att komma folk från torpet vad jag förstod i slutet på programmet i kväll.
Vilka har åkt ut från Torpet om dem redan tävlat i nåt????
Vilka har åkt ut från Torpet om dem redan tävlat i nåt????
Vad trist att inte Stina är kvar :( hade sett hellre henne än Linnea och Bettan. Och även Timmy.
Ja det var på tiden att Inger kom fram mer.
Jag hade tänkt mig att Hasse skulle skälla ut Alex, men nu var det Kalle som gjorde det. Bra det för Alex behöver få höra hur lat han är.
Jodå Hasse sköter sig bara han inte tar ut Niklas för jag hoppas fortfarande på att Niklas vinner Farmen.
Nu blir det lätt för killarna att slå ut alla tjejer. Men vore Hasse smart nu så valde han Alexandra för att hon sen väljer Alex för hon slår han i bondepraktikan.
Eller att han väljer Kalle som slår ut Alex.