Farmen
Hej alla "Farmen" tittare! Nu börjar det efterlängtade programmet om 15 minuter.
Här kan vi diskutera om deltagarna och farmen livet.
Hoppas vi får lika trevligt som vi hade när vi diskuterade BFS.
Hej alla "Farmen" tittare! Nu börjar det efterlängtade programmet om 15 minuter.
Här kan vi diskutera om deltagarna och farmen livet.
Hoppas vi får lika trevligt som vi hade när vi diskuterade BFS.
I kväll får vi veta vem som vinner, i trailern ser man Maria med ett stort leende klappa händerna åt vinnaren. Med det sagt så är det nog inte Kalle som vinner.
Niklas vinner! Är helt övertygad efter att ha sett maria i trailern. Hur mycket bråk och tjafs tror ni de kommer bli nu när de gamla farmarna kommer tillbaka en sväng ?
Nu är det sanrt dags, hejja Niklas
Jaaaaaaaaaaaa, vad jag är glad att Niklas vann.
Jaaaaaa från dag ett sa jag att Niklas vinner Farmen och ja han gjorde de. Är så glad för hans skull.
Vill även tacka er som ville vara med och skriva på denna tråd och önska er en god fortsättning.
Jag är mycket nöjd! Så skönt med en värdig vinnare! Hasse var också värdig att vinna, men Niklas kändes lite lite bättre.
Niklas har varit hela tiden sig själv. Inte gnällt eller höjt rösten jobbat bra. Han har varit snäll med alla och det kände jag på mig när programmet började att han är den värdige vinnaren och han vann. :)