Witttra skrev 2017-02-20 21:35:39 följande:
Ja, jag är just så jag med:). Googlar som bara den o just nu försöker jag googla mig till om den lilla jag satte in för en vecka sedan har gottat in sig i magen. Bara att inse att jag inte kommer få svaret via familjeliv och att jag måste vänta någon vecka till på svar:). suck! Men jag har hittat mycket bra via googlingar också och det är en del i den mentala förberedelsen så kör :).
Vi har just nu gjort vår femte insättning o nästa vecka får vi veta hur det gått. Vi har fått två små godingar till frysen som vi annars hoppas på.
Stort lycka till nu med allt i din spännande start!
Såklart du kommer fixa det galant! Tuta o kör bara!
Huvudet på spiken! "Bara att inse att jag inte kommer få svaret via familjeliv och att jag måste vänta någon vecka till på svar" Helt klockrent!
Är så otålig, vill veta nuuuuuuuuu hur det går för vår lilla grodd. Googlar, läser, oroar mig, hoppas. Borde egentligen ta mig en lång promenad och få fart på blodcirkulationen så att grodden får grotta in sig i ett ordentligt syresatt fluff :)
Kul att vi är några stycken som skall testa nästan samtidigt. Håller tummarna för att vi får sniffa bebislukt innan detta året är slut <3