IVF februari 2017
Efter äggplock: 3 veckor, efter frysåterföring: 2 veckor.
Efter äggplock: 3 veckor, efter frysåterföring: 2 veckor.
Det blev bara ett ägg av fyra fina blåsor.. Känner mig så besviken, hade hoppats så mycket att få två iallafall:( Hon kunde inte riktigt förklara varför eftersom allt såg så bra ut. Så då har vi bara ett litet ägg att sätta vårt hopp till igen.. Vi började redan diskutera nästa försök, behöver verkligen en plan för att orka gå igenom det här även om det låter negativt.
Får väl se om det blir ET som planerat på fredag, vi har ju lyckats med det tidigare trots att vi båda våra tidigare försök också bara gett ett enda ägg.
Kram på er därute!
Fru justitia, känner igen känslan. Det kryllar av barn omkring oss också.
Läste en tråd igår om ett par som saknade sitt vuxenliv nu när barnen kommit. Försöker tänka på sånt när det känns mörkt. Hitta på saker med din karl - se på film, ta en promenad, ät ute... det är sånt som barnfamiljer inte kan göra lika lätt.
Kram!
Tyvärr inget återföring för oss denna gång:( Inte mycket att göra, bara hoppas på att vi får göra ett försök till så fort som möjligt.
Helt sjukt!!
Dom ringde och berättade att ägget börjat dela sig under natten och att vi får tillbaka det kl 12! Fattar ingenting men är bara såååå glad:)
Kram
Stort lycka till!!!
Välkommen! Symptom tycker jag är svårt att svara på. Man vet ju inte vad som är eventuell graviditet eller vad som är medicinskt. Jag har haft ömma bröst av och till. Lite illamående och som ett tryck i livmodern de senaste dagarna. Jag är på ruvdag tio och har testdag på torsdag. Ang förkylning så kanske det t om kan vara bra. Har hört att lite nedsatt imunförsvar kan göra lättare för embryo att fästa. Men vet inte hur mycket sanning som.ligger i det påståendet.
Fick tillbaka ett femdagars. Mensen är tre dagar sen. Har bara ett test hemma. Känns som om jag inte vågat testa innan så ja, jag kommer nog att hålla mig... tror jag... du då?
Jag skulle fått mens igår men inga tecken på det. Har inget test hemma men det inhandlas nog i morgon. Tror jag testar på onsdag (dagen innan) då jag är ledig och har en hel dag att smälta besked :)
Nu är test inhandlat. Får se hur det går att hålla sig. Min man kliver upp mycket tidigare än mig de kommande dagarna och jag vill han ska vara med på allt så förhoppningsvis stoppar det mig från att testa i morgon. Men som sagt; på onsdag är det nog dags :)