• Hannapanna13

IVF februari 2017

Hej!

Hoppas det är okej att man hoppar in här ????

Jag gjorde äggplock i tisdags, fick tyvärr frysa alla då jag var överstimulerad men väntar spänt på resultatet av hur många som blev befruktade ????

Det är självklart tråkigt att det är fler som har svårt att bli gravida men känns ändå lite mindre ensamt när man läser andras berättelser. Sen hör man ju också om en del solskenshistorier som håller hoppet uppe! ????

• Hannapanna13
    Tösen88 skrev 2017-03-19 19:39:03 följande:

Hej på er.

Hakar på tråden :)

Tycker det är så fint att ni alla delar med er av er resa, vilka kämpar ni allihopa är!!

Första IVF för vår del, kör på det långa protokollet. Började med sprayandet 15/3.

Hej!

Vad spännande :) vi genomgår vårat 3:e, med korta protokollet.
  • Hannapanna13
    Tösen88 skrev 2017-03-19 20:00:18 följande:

Håller tummarna för er att det ska fungera denna gång. Vet ni när det blir ev insättning? Såg att du tyvärr blev överstimulerad. Har det hänt förut? kram

Tack! :) Jag får vänta en månad innan insättning. Jag har blivit överstimulerad varje gång men detta var första gången det blev totalfrys. Man kan ju tycka att de borde lärt sig till 3:e gången ;)

Hur länge sprayar man?
  • Hannapanna13
    Malin79 skrev 2017-03-19 22:53:44 följande:
    Har du inte fått veta än hur många som blev befruktade? Hur länge har de tänkt odla innan de fryser in, vet du det?
    De skulle odla blastocyster men ingen klarade sig tyvärr :'(
    Känns så hopplöst ibland men man får försöka hålla hoppet uppe och testa något annat.
Svar på tråden IVF februari 2017