• minaimaginärabarn

IVF februari 2017

Popetot skrev 2017-03-02 05:45:20 följande:

Jag fick ett plus!

STORT GRATTIS!!!

Hoppas på ketchupeffekten här i tråden!
  • minaimaginärabarn
    H 143 skrev 2017-03-03 12:33:53 följande:

Vi fick ett plus nu i veckan (eller ja vi körde digitalt och det stod gravid både på svenska och finska ????)!

Grattis!
  • minaimaginärabarn

God morgon!

Här är en till i februariruvningen som har plussat! Jag fick ett STARKT PLUS med ett teststreck lika starkt som kontrollstrecket. Jag kan inte riktigt greppa det.... Men är så tacksam!

• minaimaginärabarn
    Popetot skrev 2017-03-05 10:37:48 följande:

Kanske ett bra move av din häst :D Vet precis vad du menar att vara rädd för att gå på toa. Jag var livrädd de sista dagarna. När var din testdag?

Vet alltför väl hur det känns de där dagarna runt BIM, psykisk terror! Jag håller tummarna, lycka till!!!
  • minaimaginärabarn
    Popetot skrev 2017-03-05 10:39:26 följande:

Åååh härligt! Grattis! Tar ett tag att greppa. Har inte själv riktigt gjort det. Första graviditeten?

Verkligen svårt att greppa, går och tänker hela tiden på att nu är det kört. Läste att det var ert sista försök, vad härligt att det blev ett plus!
  • minaimaginärabarn
    Popetot skrev 2017-03-05 10:39:26 följande:

Åååh härligt! Grattis! Tar ett tag att greppa. Har inte själv riktigt gjort det. Första graviditeten?

Det är inte första graviditeten men förhoppningsvis blir det första barnet. Har ett sent missfall (de kunde inte riktigt förstå varför) och ett otal kemiska graviditeter i bagaget (väldigt svaga plus på BIM-dagen fort följt av mens). Men känner mig trots allt försiktigt optimistiskt.

Du då, första graviditeten?
  • minaimaginärabarn
    Hunny B skrev 2017-03-08 20:02:05 följande:

Jag hade testdag idag och plussade! Men jag hade tjuvtestat mig i måndags så jag visste att det skulle vara goda nyheter

Stort grattis!
  • minaimaginärabarn
    Malin79 skrev 2017-03-22 17:03:03 följande:

Nu har jag varit och fått en blastocyst insatt. Det var en (av fem befruktade) som hade klarat sig men den är av toppenkvalitet så jag är jättenöjd över resultatet Skrattande Nu firar jag detta resultat och att jag i alla fall nu har en liten i mig. Sen är det evighetsväntan till gravtestet.

Spännande och stort lycka till!
  • minaimaginärabarn
    Popetot skrev 2017-03-31 11:24:47 följande:

Hej allihopa! Idag var vi på första ultraljudet. 2 små med tickande hjärta. Lite chockade :)

Stort GRATTIS, dubbel lycka! Jag försökte läsa mig till om ni satte in två men det framkommer inte riktigt. Vilken vecka är du nu i? Gjorde ni UL på kliniken?
  • minaimaginärabarn
    KajsaStina123 skrev 2017-04-05 16:14:17 följande:

Är det ngn som har vart med om en blödning där det gått bra? Jag är på dag 9 nu som sk "ruvare", fick en liten blödning idag på fm som nu än så länge lugnat ner sig...är så orolig nu att det går åt skogen igen...

På ca vilken dag fäster ägget? Har hört att man kan få en blödning då... usch är så nervös :-/

Och kan man blöda fast man fortf tar Lutinus om det gått åt skogen?

Lutinuset var något missfärgat på BIM-dagen men sen var lutinuset vitt igen och jag plussade starkt tre dagar senare (testade inte heller tidigare). Hoppas det går bra för dig!
Svar på tråden IVF februari 2017