IVF februari 2017
Jag fick ett plus!
Hoppas på ketchupeffekten här i tråden!
Jag fick ett plus!
Vi fick ett plus nu i veckan (eller ja vi körde digitalt och det stod gravid både på svenska och finska ????)!
God morgon!
Här är en till i februariruvningen som har plussat! Jag fick ett STARKT PLUS med ett teststreck lika starkt som kontrollstrecket. Jag kan inte riktigt greppa det.... Men är så tacksam!
Kanske ett bra move av din häst :D Vet precis vad du menar att vara rädd för att gå på toa. Jag var livrädd de sista dagarna. När var din testdag?
Åååh härligt! Grattis! Tar ett tag att greppa. Har inte själv riktigt gjort det. Första graviditeten?
Åååh härligt! Grattis! Tar ett tag att greppa. Har inte själv riktigt gjort det. Första graviditeten?
Jag hade testdag idag och plussade! Men jag hade tjuvtestat mig i måndags så jag visste att det skulle vara goda nyheter
Och där kom mensen :(
Nu har jag varit och fått en blastocyst insatt. Det var en (av fem befruktade) som hade klarat sig men den är av toppenkvalitet så jag är jättenöjd över resultatet Nu firar jag detta resultat och att jag i alla fall nu har en liten i mig. Sen är det evighetsväntan till gravtestet.
Hej allihopa! Idag var vi på första ultraljudet. 2 små med tickande hjärta. Lite chockade :)
Är det ngn som har vart med om en blödning där det gått bra? Jag är på dag 9 nu som sk "ruvare", fick en liten blödning idag på fm som nu än så länge lugnat ner sig...är så orolig nu att det går åt skogen igen...
På ca vilken dag fäster ägget? Har hört att man kan få en blödning då... usch är så nervös :-/
Och kan man blöda fast man fortf tar Lutinus om det gått åt skogen?