• Cakh

IVF februari 2017

Popetot skrev 2017-03-31 11:24:47 följande:

Hej allihopa! Idag var vi på första ultraljudet. 2 små med tickande hjärta. Lite chockade :)

Åååå så underbart <3 så glad för er skull.
    Jag plussade på vår testdag den 31/3 och har vårt ul inbokat den 5 maj. Hoppas oxå på fina hjärtslag då
    Vet du någon tråd här för oss som plussat 2017? Hade varit kul att följa varandras resor till BF.
    Kramen
  • Cakh

Ser i tråden att vi är några som plussat nu och jag håller alla tummar och tår att det kommer bli många fler pluss framöver här.
    Jag har precis startat en tråd som heter: Vi som har plussat efter IVF våren 2017. Jag tänkte att det kanske finns fler än jag som vill fortsätta att följa varandras resa till BF. Detta är min första graviditet i mitt liv och jag vill gärna följa andra och dela med mig av mina känslor och funderingar.
    Kramar

• Cakh
    KajsaStina123 skrev 2017-04-05 16:14:17 följande:

Är det ngn som har vart med om en blödning där det gått bra? Jag är på dag 9 nu som sk "ruvare", fick en liten blödning idag på fm som nu än så länge lugnat ner sig...är så orolig nu att det går åt skogen igen...

På ca vilken dag fäster ägget? Har hört att man kan få en blödning då... usch är så nervös :-/

Och kan man blöda fast man fortf tar Lutinus om det gått åt skogen?

Jag fick en liten blodblandat flytning på ruvardag 10. Blev inget mer och plussade sedan på min testdag. Håller tummarna att det är likadant för dig
    Kramen
Svar på tråden IVF februari 2017