• Malin79

IVF februari 2017

Sjuttiosjuan skrev 2017-03-21 08:19:17 följande:
    Men åh vad gullig du är<3

Vi är på väg nu!

Kram
    Lycka till! Jag håller tummarna.
  • Malin79
    Hannapanna13 skrev 2017-03-21 09:41:06 följande:
    De skulle odla blastocyster men ingen klarade sig tyvärr :'(
    Känns så hopplöst ibland men man får försöka hålla hoppet uppe och testa något annat.
    Så tråkigt att höra :(
  • Malin79
    Sjuttiosjuan skrev 2017-03-21 11:06:07 följande:
    Måste ha hjälpt! Vi fick 3 ägg:)
    Toppen! :)
  • Malin79
    anina skrev 2017-03-21 13:24:06 följande:

Någon som vet vad man gör om mensen inte kommer igång efter ET? Är på dag 33 nu. Drygt att vänta. Plus att jag behöver resa med jobbet snart, så nu riskerar min FET att skjutas upp en månad till.

Jag vet inte om det går att göra något direkt. För mig har mensen kommit några dagar sent efter ET, just så jag börjat hoppas lite för mycket att det ska ha blivit något (alltså om man har fått något insatt). Det är besvärligt att planera livet när man går igenom sånt här. När vi gjorde FET tog det ett halvår efter det frystes innan det sattes in. Först skulle kroppen vila en månad, sen så hamnade jag fel i cykeln två månader på rad (det stället hade inte öppet på helgen och det var insättning i naturlig cykel) och sen var det julstängt.
  • Malin79
    anina skrev 2017-03-21 15:10:44 följande:
    Usch ett helt halvår, vad länge att vänta.

Grattis till 5 befruktade förresten. =) Hoppas allt går bra imorgon.
    Tack, så snällt att du tänker på mig inför i morgon! 
  • Malin79
    Popetot skrev 2017-03-22 09:03:30 följande:

Lycka till idag Malin79! Sjuttiosjuan- när får du veta hur det gått med befruktning?

Tack! Jag blir så glad att du tänker på mig. Det är i eftermiddag som insättningen ska göras och tiden går så långsamt. Jag är lite nervös att de ska ringa och säga att inget har klarat sig eller att det inte ser så bra ut. Men för varje timme som går är jag steget närmare att få bli ruvare :)
  • Malin79

Nu har jag varit och fått en blastocyst insatt. Det var en (av fem befruktade) som hade klarat sig men den är av toppenkvalitet så jag är jättenöjd över resultatet Skrattande Nu firar jag detta resultat och att jag i alla fall nu har en liten i mig. Sen är det evighetsväntan till gravtestet.

• Malin79
    Sjuttiosjuan skrev 2017-03-22 18:46:08 följande:
    Grattis!!!

Tack! 

Hur har det gått för dig?

• Malin79
    minaimaginärabarn skrev 2017-03-22 19:01:59 följande:
    Spännande och stort lycka till!
    Tack!
  • Malin79
    Sjuttiosjuan skrev 2017-03-23 13:57:55 följande:

Nu har jag varit på ET! Dom hade hittat 5 ägg i mina 6 blåsor till slut, 2 blev befruktade och såg fina ut så jag fick tillbaka båda två. Känns som om det finns hopp:) TD 6/4!

Så roligt att höra. Stort grattis! Roligt att du också ruvar nu. Hur gamla var dina som sattes in? Själv har jag TD 4/4.
Svar på tråden IVF februari 2017