• Sjuttiosjuan

IVF februari 2017

ammela skrev 2017-02-24 18:50:33 följande:

I morgon blir det då. De kör 2-dagars som standard men har precis börjat med 5-dagars om det blir 8 eller fler befruktade. Så inget samtal betyder också att vi inte har 8 befruktade vilket vi nog heller inte trodde på med 10 ägg!

Så i morgon 12.45 är planen. Ultraljud först då de fortfarande är lite oroliga för överstumulering men jag mår bra än så länge!

Härligt!

Lycka till:)
  • Sjuttiosjuan
    pigan86 skrev 2017-02-24 23:27:56 följande:

Idag fick vi brev från kliniken, av dem 5 de odlades vidare på hamnade endast 1 i frysen. Känns tråkigt att bara en kom så pass långt, förhoppningsvis ruvar jag på vårat guldägg men har ändå på något sätt förberett mig på att det inte kommer fungera första gången och är redo för ett nytt försök hur konstigt de än låter :/

Antingen har du guldägget i magen eller i frysen:)
  • Sjuttiosjuan
    pigan86 skrev 2017-02-25 07:13:52 följande:

Jag vill tro att det är guldägget jag ruvar på eftersom det var dehär ägget som delade sig bäst från allra första början, men något inom mig säger motsatsen. Framtiden får utvisa helt enkelt :)

Det låter som ett superbra tecken!! Nu väntar långa dagar för oss, jag vågar inte hoppas så mycket eftersom vårt ägg betedde sig lite lurigt.
  • Sjuttiosjuan
    ammela skrev 2017-02-25 10:31:27 följande:

Gör ET ont? Börjar bli lite nervös här för allt!

Nädå! Men man ska ju ha välfylld blåsa vilket varit det värsta för mig, trodde jag skulle kissa på mig igår eftersom de var försenade. Sen var han bara sååå långsam:)

Oroa dig inte!

Kram
  • Sjuttiosjuan
    ammela skrev 2017-02-25 15:44:28 följande:

Tack alla för svar! Vi har fått tillbaka ett 8-celligt embryo! Gjorde inte ont alls!

Fantastiskt ju!!
  • Sjuttiosjuan
    pigan86 skrev 2017-02-25 15:03:19 följande:

Denna eviga väntan, känns som att dagarna står stilla :)

Vilken dag hade du som testdag??

10/3!
  • Sjuttiosjuan
    Popetot skrev 2017-02-26 22:16:26 följande:

Jag skulle fått mens igår men inga tecken på det. Har inget test hemma men det inhandlas nog i morgon. Tror jag testar på onsdag (dagen innan) då jag är ledig och har en hel dag att smälta besked :)

Hoppas hoppas!!!
  • Sjuttiosjuan
    Akira Öken skrev 2017-03-01 22:36:41 följande:

Finns det andra här som behandlas med Synarela? Någon som upplevt biverkningar i form av att ni blivit väldigt frusna och fått sänkt kroppstemperatur?

Hej!

Sprayat två gånger men jag har tvärtemot blivit varm:) Finns ju tusen biverkningar på den där sprayen så det är säkert normalt :)
Svar på tråden IVF februari 2017