BFoktober2017 skrev 2017-05-23 19:14:42 följande:
Har lagt undan kläder på polarn i 62, byxa o body. kanske bli super stort. Minns inte riktigt när man kunde börja använda 62. Har ju köpt en tidigare i 56. Men vill ju kunna ha det lite längre.
Köper ni mycket kläder till er? Jag har köpt på mig lite, har typ inget som passar. Har gått upp överallt på kroppen tror jag.
Men jag har även beställt 2 amningsbh toppar. Känns sjukt onödigt att köpa stora bh-ar som jag kanske inte kan efter. Men någon typ av tjockare bh eller topp måste jag ha. Då min bröstvårtor syns väldigt tydligt genom tröjorna.
Ligger just på ryggen i soffan, antingen är det tarmarna som rör sig. Eller är det helt enkelt bebisen som jag känner tydligt av där inne under naveln vi äd troskanten :) är som det rycker till eller pulsera. Svårt att förklara. Men då lever det säkert där inne.. bara konstiga tankar jag få.
Vi har köpt lite kläder i blandade storlekar. Min man kunde inte hålla sig. Han spårade på akademibokhandeln också haha fick med sig 5 barnböcker. Det är skönare att tänka positivt nu när vi har dopplern än innan, då man inte hörde eller kände bebis och min katastrofhjärna tänkte ju direkt på det värsta. Dopplern var ett bra köp!
Däremot är det så svårt att köpa kläder till.mig.
Mammabyxor är så osköna med den höga.mudden, men vanliga kläder är för små eller sitter fel om jag köper större. Dock har mamma haft jättemkt toppar som är lösa och som jag kan ha så har "lånat" säkert 10st
Känner inte bebis mkt men häromdagen kände vi två små buffar när min man hade handen på magen. så mysigt! Dock inte känt nåt efter det. Ser fram emot RUL imorn, men också lite rädd att något skulle vara fel som man inte kunde se på KUB.