ÄL feb och BIM mars -2017
Känns nästan pinsamt att fråga, men det är bara jag som ser det här strecket va?
??
Vänta 3-5 dagar och ta med ett annat test, är du grav borde de synas då
Lycka till!
Känns nästan pinsamt att fråga, men det är bara jag som ser det här strecket va?
??
Jag har alltid känt på min tapp för då vet jag vad som sker, min tapp va lite framåt i helgen då jag hade nidblödningen och i måndags morse va den helt bakåt och sen dess har den vart de.
Min är alltid framåt när jag ska blöda, så inför mens är den tydligt öppen och framåt och när jag är gravid är den bak.
När jag sen är i vecka 37+ vänder sig min tapp framåt igen och mina barn är alla födda 36+5 38+0 och 38+1
Intressant! Jag har aldrig tänkt på var min tapp sitter förrän nu. Kände igår att den är så bak (och ganska långt upp) som den bara kan vara så jag kunde inte komma åt och känna öppningen. Men den kanske kan vända framåt på bara någon dag (?) och så är mensen plötsligt där. Jag är på ÄL 13 nu, och mensen kommer säkert imorgon och gör mig himla besviken. Alla mina symptom börjar försvinna så det är därför jag misstänker att det inte lyckades denna gång.
Är din tapp bakåtvänd även vid andra tillfällen i cykeln? T.ex. mellan mens och ÄL.
Från och med nu ska jag börja känna på min tapp. Bra kunskap!
Har mått pissigt sen igår och illamående när jag vaknade, tänkte att det var pga att jag fick något dåligt på pizzerian. Men tog det här testet imorse... BIM-3, kanske BIM-4 :O
När man går över ett par dagar utan att få positivt så tycker jag att man ska sikta på nästa äl, för jag blev galen i vinter när min mens hoppade över HELA december :O jag köpte en miljard test utan ett minsta plus. 1 månad senare kom äl precis som inget hade hänt.
Dock testade jag med äl hela månaden för att inte missa äl, men den månaden blev de dyrt på testkontot :\
Åh nej upptäckte lite blod i mina flytningar innan. Är på ÄL+11 är det försent för en nidblödning?!?
Nu kan jag nog lugna mina nerver lite! :D
Här kommer dagens! Fick ett supersvagt igår så jag var osäker på om det var spök. Här är ett annat märke än igår. Äl +8 nån som ser??
Var tvungen att testa en vanlig sticka som mäter från 25 och det är ett supersvagt på den också!! :D hoppas hoppas att de stannar nu!
Tog ett vanligt cb plus efteråt som det syntes tydligare på :D
Morgonens
Morgonens
Tack!! :) har du lagt upp bild? Jag är lite nojig efter förra månadens MF, men mitt test då blev inte så här starkt då fast det gick flera dagar. Så det är kanske en normal ökning nu? Jag har haft molvärk på kvällarna och lite ilningar i brösten då o då. Men annars inget. Blir orolig över det också :S FAST jag mådde jättebra i början av min förra grav (lika nojjig då :D)
Lite fundersam, trodde mensen kom i söndags när jag fick lite rosa på pappret. Det va äl+13. Cd26. Har fortfarande inte kommit någon mens.
Fick negativt på tidigt test i söndags morse. Oregelbunden mens så ingen aning när Bim skulle varit 100%... men cd 31 idag. Kan det varit nidis?
Tyckte mig se spökstreck imorse på en teststicka från graviditetskollen imorse, men det är nog just vad det är. Spöke :/ någon som varit med om nidis så sent?
Någon som ser två streck?
Vill så gärna ha två så inbillar mig nog
Blev inget pluss idag på min födelsedag.
Men har haft molvärk dom senaste dagarna rätt kraftigt vilket ja inte brukar få fören 2 dagar innan. Men tycker de borde ha synts lite vid bim-4.. Så får nog mensen på måndag ändå.
Behöver pepp!! Testade neg på BIM-3 med gravidkollen tidiga. Finns chans ändå? Känt mig riktigt dåligt sista dagarna, ont/spänningar/molvärk i tjejmagen, mycket mer än innan mens. molvärken brukar dessutom komma typ 1 dag innan eller samma dag som mens nu har det varit så här från ÄL. Känns nästan som träningsvärk i magen :/ Tappar dock hopp då det blev neg på ett testa tidigt.. .Någon som vart med om liknande?
Bim idag
Nu var det tydligt! BIM idag!
Helgen kunde inte börja bättre :D