Inlägg från: emmafrick |Visa alla inlägg
  • emmafrick

BF november 2017

Hejhej, jag plussade för 3v sen, åh har bf 24/11, är det någon i den här tråden som bor i närheten av Göteborg? :)

• emmafrick
    Humlan88 skrev 2017-04-10 09:09:17 följande:
    Jessica Falun, väntar barn nummer 1
    Emma, snart 24år och bor i Mölndal, bf med barn nr 2 24/11, nr1 är 2år (25/1-15) ????
  • emmafrick
    Jadu skrev 2017-04-10 08:57:07 följande:
    Jag bor i Mölndal :)
    Kul! Jag bor oxå i Mölndal :)
  • emmafrick
    theresia83 skrev 2017-04-13 19:25:22 följande:

Finns det något Facebook som man kan få vara med i? Har BF den 5 nov

Fbgrupp hade jag oxå gärna varit med i, sjukt smidigt :)
  • emmafrick

Varning för gnäll!!
    Är ju fantastisk att vara gravid ibland.. extremt illamående i 1,5vecka, har knappt orkat röra mig eller prata (effektivt när man pluggar på universitet), ibland får jag i mig lite mat ibland spyr jag som en kalv av att bara tänka på mat, täppt i näsan så kan knappt andas = använda koksaltlösning inte nässpray (ingen effekt alls..), virusinfektion i halsen så halsmandlarna är så svullna att jag knappt kan andas den vägen heller (som halsfluss fast utan behandling), viruset har på nåt sätt satt sig i ryggen så är i princip sängliggandes, var på akuten igår åh de sa att jag skulle gå hem åh äta alvedon och dricka te.. vilken briljant idé, Max 2-3koppar per dag är det va.. skitgraviditet åh än är jag bara i v.9 :(

• emmafrick
    Marsvensson skrev 2017-04-18 19:59:18 följande:

Fanns det någon Facebook grupp man kan vara med i ?:)

Det vill jag oxå gärna veta :)

Och om nån vet om man kan få aviseringar i den här tråden? Eller är det bara till att gå in åh titta lite då och då?
  • emmafrick
    idisslaren skrev 2017-04-18 06:33:11 följande:

Hej, får tyvärr lämna tråden då vår bebis lämnat oss. Igen... I vecka åtta precis som i januari... :´( Lycka till ni andra och njut både av graviditet och bebisar Hjärta

Beklagar verkligen :( håller tummarna för att det går vägen nästa gång <3
  • emmafrick
    Tiinuli skrev 2017-04-21 12:27:27 följande:

Då va denna resa avslutad för min del :(

Beklagar :( håller tummarna för att det funkar nästa gång <3
  • emmafrick
    Myysan skrev 2017-04-23 20:50:36 följande:
    Men du kan väl betala själv för att göra ett. Jag är 33 och får betala 150:-
    What!? Jag är 23, min Bm sa att det kostar 2000:- om jag vill göra det (hoppade det pga priset).. åh sen fostervattensprov efterråt vågade jag inte ens fråga va de kostade!
Svar på tråden BF november 2017