BF november 2017
Någon mer som drömmer mer än vanligt?
Någon mer som drömmer mer än vanligt?
Jag vill oxå gärna vara med i fb-Gruppen, va heter den? :)
För er som vill vara med i fb gruppen kan skicka mail till mig, skriv ert namn och beskriver er profilbild lite grovt. Har vi inte gemensamma vänner behöver jag lägga till er som vän innan jag kan lägga till er i gruppen (ni får självklart ta bort mig när ni blivit inbjudna om ni vill) :)
Hur går det för er alla? Är så tyst här...
Såg nu att du var en av dem som hade svarat (läser oftast bara inläggen, inte namnen pga dåligt minne) xD
Visst är det jobbigt att må illa och sådär, men man saknar det när man inte har det. Spökveckor är inte kul... Det var inte så att jag njöt av dom, förra gången, vilket man borde gjort förstås. Jag tror inte jag kommer göra det den här gången heller...
Emmafrick, vad jobbigt du verkar ha det. Är så jag skäms lite för mitt gnäll, när jag mår långt ifrån lika dåligt som du. Hoppas att det vänder för dig snart.
Berättade att jag är gravid idag på fb (råkade släppa ut en ordgroda igår på släktkalaset så ville minimera ryktesspridningen i min skvallersläkt) är skitnervös för att nåt ska gå fel nu :o är i v. 12+1, var i v. 14+ nånting förra gången, då kändes det iallafall lite säkrare xD
Jag höll själv på att säga något i stil med "...jo men det blir ju bra nu när vi snart är 4..." för ett par veckor sen, och vi vill inte alls berätta än. Haha. Man får välja sina ord lite noggrannare när man bär på en hemlighet. Bokstavligen!
Nähe, bilden ville inte vara med men magen är iaf i princip platt på morgonen och ju mer jag äter åh dricker desto mer gravid blir jag, åh fram tills kvällen så är jag som en boll ;) sen börjar det om dagen efter!
Jag provade att sluta med mina tabletter idag. Men det gick inte så bra. Blev illamående igen så det var bara till börja på dom igen. Är i v 13+4 hoppas på att kunna sluta med dom snart så att det inte håller i sig hela graviditeten. Ska göra tidigt glukos belastning för att jag låg på gränsen sist jag var gravid. Får se ifall vi kan göra det nästa vecka eller måste vänta lite till.
Välkommen! :) Skönt att du mår bra!
V 18 för mig och andra barnet (där av större än vid första) och inget är bekvämt i klädväg tycker jag. Byxorna med bred, tjock mudd som täcker hela magen och slutar under brösten blir så varma och obekväma. Vill inte ha ngn som sitter åt så uppe på magen.
Ngn som känner igen sig?
Ngn med tips? :)
Sök bara på shorts på hemsidan så kommer det upp maaaassa olika
Göteborg. Nyss fyllda 38. Första barnet.