Zindel skrev 2017-04-04 06:39:14 följande:
Myysan: Kan du beskriva mer? Hur ihållande var värken i början? kom den och gick? hur långt tid innan du sökte hjälp osv?
Idag har jag nästan inte känt av vänster sidan alls så jag hoppas på ligament/växtvärk. Har tom känt lite svart ont på högersidan så det gjorde mig lugnare för det inte bara har varit på en sida...
Fulltidsmamma till pojkar -11, -14
Jag hade ont mest på vänster sida. Det kom och gick och jag trodde att det kunde vara så att man bara hade mer ont på ena sidan. Sen fick jag missfall åkte in på gynakut och kollade mig och dom sa att allt var ute. 1v efter fick jag så ont att jag inte kunde gå så då var det in på akuten igen. Efter 3 undersökningar såg dom att att min äggledare brustit och jag blev akut opererad. På första undersökningen såg dom bara att jag hade blod i buken. Jag tycker du ska åka in och kolla dig så att det inte sitter något på äggledaren. Nu är jag gravid igen trots en äggledare. Och väldigt nervös för MF. Jag hoppas verkligen att det går bra för dig men stå på dig och ta det säkra före det osäkra. Lycka till :)