Inlägg från: NextUp |Visa alla inlägg
  • NextUp

LISEBERG VAR BO??

Jag och min åkte för 2 år sedan i juli till Göteborg med 2 av mina syskonbarn. Vi bokade ett Universeumpaket på Quality hotel Winn, för 1 natt på hotellet samt inträde på Universeum (normalpris 800 kr) betalade vi endast 1200 kr. Då hade vi 2 dubbelsängar på rummet, stor frukostbuffé, gratis parkering samt fri tillgång till pool, bubbelpool och bastu på hotellet. Ungarna älskade det! Vi spenderade 1 dag på Liseberg (var inte långt att köra från hotellet), sov på hotellet och tillbringade nästa dag på Universeum (rekommenderas verkligen). Alla var överens om att helgen var toppen! Tror hotellet även hade Lisebergspaket men jag tyckte inte att det var lika fördelaktigt och valde därför Universeumpaket. Om du är intresserad kolla om hotellet fortfarande har liknande erbjudanden.

• NextUp
    fredsduvan skrev 2017-03-04 16:18:31 följande:
    Låter ju toppen ingick inträde och åkpass till liseberg med? ;)
    ALL KÄRLEK
    Tror endast inträde till Liseberg ingick, inga åkpass och därför valde jag universeumpaketet istället. Kolla upp det, kanske har det ändrats.
  • NextUp
    nnnnnnnn skrev 2017-03-04 19:21:08 följande:
    läste om det erbjudandet nu:
    www.nordicchoicehotels.se/quality/quality-hotel-winn-goteborg/erbjudanden/goteborgsaventyr/

men reagerade på att erbjudandet är att man är 2 vuxna + 2 barn i föräldrarnas säng och att det står att sängen är 140 cm bred!

Det låter liiiite trångt!
    Var det verkligen så?
    Vad roligt att liknande erbjudande finns kvar. Tror det stämmer att dubbelsängarna inte var 180 cm breda som vi är vana vid. Vi gjorde dock så att jag och maken delade en dubbelsäng och tjejerna 10 år resp. 13 år delade den andra dubbelsängen. Vi sov gott allihopa, kanske av utmattning efter en lång och fullspäckad dag. Troligtvis kan man beställa extrasäng om barnen inte vill dela säng.
Svar på tråden LISEBERG VAR BO??