cino80 skrev 2017-04-28 21:03:38 följande:
Om jag inte minns fel så ligger det runt 20-30 % som klarar sig till blastocyst av de befruktade äggen. Men det kan nog skilja sig mellan olika personer. Sen kan det skilja på kvalitén på de som man faktiskt får.
Då kommer du säkert att få lutinustabletter sedan då du gjort insättning. Jag fick det för att slemhinnan skulle bli tjockare vilket ger ägget bättre möjlighet att fästa. Normalt ges inte detta vid frysförsök vad jag har förstått.
Ja, borde då bli slutet på feb eller början på mars. Perfekt tid! :)
Ah, har ingen aning om vad jag har för kvalite. Det enda de sagt är att jag har väldigt högt AMHvärde eftersom jag aldrig haft ägglossning. Men det säger ju inget om kvaliten tyvärr.
Lutinustabletter har jag redan hemma, eftersom jag skulle tagit det efter ET. Men då det inte blev något så spar jag ju på dem. Även om de inte säger att jag ska ta dem så kommer jag göra det. Allt som kan hjälpa!
Mysigt! Jag hatar att jag är så snabb på att måla upp en framtid, varje månad jag jag det, även om jag vet att jag inte kan bli med barn utan hjälp, Och lika besviken blir man varenda gång.
Därför det tog så hårt när jag blev nekad ET och fick vänta på FET.
Men men, kommer bli bra. Starka blastisar vill vi ha!