• Shofimafi

IVF igång Mars/April 2017

Hejsan

Ny här och gör andra återföringen med blastocyst 5 dagars. Ostimulerad. Ruvardag 2.

Min oro är att jag både igår och idag har haft lite bruna flytningar samt svag molvärk då och då.

Jag vet att alla symptom inte behöver betyda varken från eller till men vill ändå höra om någon fler haft samma.

I övrigt vill jag säga att jag tycker att alla vi är otrolig starka som går igenom detta. Vissa fler gånger än andra <3

• Shofimafi
    Tösen88 skrev 2017-04-29 19:25:54 följande:

Hejsan!

Grattis till ruvandet :)

Hmm kan det vara från om du tar vaggisar?

Visst är vi otroligt starka tjejer, är verkligen stolt och imponerad över vad vi klarar av. Heja oss!!!

Jag tar inga vaggisar denna gång. De bedömde att det inte behövdes.

Jag tänkte att det kanske beror på att det irriterade efter insättningen men det kom dagen efter så det känns inte troligt.

Alltså denna ruvning gör en gråhårig
  • Shofimafi
    Tösen88 skrev 2017-04-29 22:32:16 följande:

Ja verkligen..tankarna snurrar hela tiden. Vad gör du för att fördriva tiden?:)

Det är mest jobb och den vanliga vardagen samt googla som en galning på alla symptom ????

Hur gör du? Hur går det för dig?
  • Shofimafi

Ruvardag 4 idag och fortfarande sparsamma bruna flytningar sen dag 1. Detta gör mig orolig och ledsen på mig själv då det inte går att påverka. Förlåt för mitt depp <3

Hur går det för er andra kämpar?

• Shofimafi
    Tösen88 skrev 2017-05-02 06:05:35 följande:

Hej!

Det är klart man blir orolig, ring och fråga kliniken om vad de tror? Kämpa på! <3

Jo jag går in i ruvardag 5 idag, känner inget alls. Kämpar på med lutinus...

Tankarna hoppar runt hela tiden. Tiden går långsamt .

Jag försöker fokusera på jobbet vilket går bra kanske fem minuter i taget haha.

Då är vi på samma rd. Spännande. Lutinus är ju ett kapitel för sig XD<3 Ja tiden sniglar sig fram verkligen.
  • Shofimafi
    Tösen88 skrev 2017-05-02 18:22:50 följande:

Haha ja känner igen det :)

Hur mår du idag? :)

Haft mycket mensvärk idag samt att "de bruna" fortsätter. Det känns som mens kommer när som helst. Hoppet lever ändå så länge det inte är blod...

Hur är det
    Tösen88 skrev 2017-05-02 18:22:50 följande:

Haha ja känner igen det :)

Hur mår du idag? :)

Haft ordentligt med mensvärk idag samt "de bruna" men hoppet lever tills mensen kommer...

Hur mår du? Några symptom? :)
Svar på tråden IVF igång Mars/April 2017