Tösen88 skrev 2017-04-29 22:41:31 följande:
Hehe, så underbart att höra :) ni är lyckligt lottade som kompletterar varandra så fint:). Känslorna åker upp och ner under denna tid med mycket frustration, ovisshet,väntan,oro,nervositet m.m även mkt längtan,spänning,nyfikenhet,hopp och glädje över äntligen komma framåt. Då är det så skönt att kunna verkligen dela allt med sin älskade och komma ännu närmare varandra. Har också en otroligt stöttande och underbar kille som peppar, lyssnar och tröstar. <3
Fast jag har faktiskt handen på hjärtat vart hemskt dålig på att fråga honom om hur han mår i allt detta. Tack för att du fick mej att uppmärksamma det. Ska fråga honom hur han har det så fort jag träffar honom imorgonbitti. Är nattjobbare. :)
Man blir så uppslukad av sitt eget så, iaf jag, har ärligt glömt att fråga honom. Tycker även att det är konstigt att kliniken alltid i första hand vänder sej med ny information till mej. Allt är adresserat i mitt namn, och de ringer alltid till mej. Fast det faktiskt är VÅRA blastocyster som är i frysen. Undrar varför det är så?
Och vet nu om det finns ngr trådar för just IVF-pappor?
Kul att du tog upp detta ämne tösen!!