Tösen88 skrev 2017-12-26 18:54:21 följande:
Hej! Åh tack för gratulationerna :)
Oj låter väldigt jobbigt med överstimulreningen.. Hur känns det idag? Var det färsk försök denna gång? Åh så spännande med ruvningstider, har du kännt ngr symtom? Klokt av er å vänta å testa till imorgon, håller tummarna för positiva besked imorgon!!! :)
Ja det var färskt. Vi laddade med folsyra båda två och min sambo tog även zinktabletter i tre månader innan så han slapp tese denna gång. Överstimuleringen blev lite bättre när mina lakritscravings kockade in. Trodde då att det var dåligt med salt eftersom det binder vätska men efter mycket googling så är det rekommendationen i USA, mycket välsaltad mat och gatorade eller vad det va. Nu hag inte ätit lakrits på två dagar så nu känns det mindre bra igen. Får nog äta nachos till middag :)
Jag har haft flera symptom men tänkt att det var lutinusen. En del akut illamående och så, och är jättetrött. Igår blev det powernaps.
Vi testade imorse och det var positivt! Läste på massor om ohss som kommer sent och det är på grund av att hcg ökar men vågade ändå inte hoppas. Vårat förra färskförsök blev inge bra och vi fick inte något tillbaka. Kliniken var snälla dock så de räknade inte det försöket, men vi blev avrekommenderade att fortsätta och istället gå vidare med donation. Nu med lite vitaminer, ingen alkohol alls och en mycket positiv känsla så gick det. Kul att vi verkligen prickat in alla behandlingstillfällen samtidigt! När har du bf? Hur mår du? Symptom?