IVF igång Mars/April 2017
Tack!!!
Har du ÄP den här veckan?
Tack!!!
Har du ÄP den här veckan?
Jag var inne här i gruppen i våras, men fick då missfall. Försökte på nytt precis före sommaren, då blev testet negativt. Har nu två dagar kvar till testdag på ännu en behandling, men har känt som mensvärk sedan igår. Känner mig så lågf och besviken...
Tack
Jag testade negativt idag. Jag har misstänkt/befarat det sedan i måndags. Vi fick två blastocyster till frysen den här gången, så jag hoppas att det är någon av dem som är vår nya guldgruva! Även om det är deppigt med all denna väntan (och jag nu hunnit fylla 39 år, så känner panik med min ålder också).
Lycka till idag!
Hoppas att allt gått bra idag tösen! :) :)
Hoppas ni fick ut många fina ägg idag och att dem har en lyckad date med "pojkarna".
Hur gick det tösen? Är det ruvartider nu? <3
Vad kul att läsa! :) Håller tummarna nu att den fäster & stannar! <3 Hur var det sist, satte ni in blasto då också?
Hur mår du, ijo? Vad händer för er del? :)
Spännade! Hoppas dem vill vara med en sväng i frysen allesammans. Självklart hoppas vi på blastisen ni fått igen nu men dem andra kan bli fina syskon.
Jo, får oss knallar det på. Fick veta på RUL att vi väntar en liten tjej. Och som hon bökar och stökar där inne i min mage, ibland funderar jag om hon försöker möblera om allt.