Tösen88 skrev 2017-07-09 11:14:29 följande:
Jag har td 18/7 så det är långt kvar än:-/.
Haft lite molvärk under natten å förmiddagen så börjar ana att det kanske är M som är pågång fast den kanske är lite tidig. Hoppas att det inte är så :-/.
Förstår din väntan och längtan, det är frustrerande. Vet du ifall när du brukar ha ägglossning så att du vet ungefär när ni kan köra igång med fet sen när din klinik har öppnat? Hur många var det ni hade fått till frysen?:)
Jag har inte så stor erfarenhet av ägglossningstest osv men tänkte att jag denna period skulle kolla om/när ägglossningen var. På cd16 fick jag en glad gubbe på cb digitaltest, testade vid kl 13. Testade sedan på eftermiddagen vid 18 och då var den glada gubben borta? Kan det verkligen visa så kort ägglossning? Om det stämmer med ägglossning då kommer väl mensen kring 21 juli, för tidigt för att jag ska hinna köra frysförsök på den här cykeln :( Det är så typiskt för min menscykel har varit jättelång (typ 35-40 dagar) dom senaste gångerna och nu när den behöver vara lång verkar den komma tidigare. Så får nog ställa in mig på FET i september istället för augusti.
Vi fick 4 st till frysen. Hur många var det ni fick? :)