Första samtal på Rmc i Malmö/ vikt
Hejsan,
Hur gick det för dig?
Jag har precis också fått remiss skickad till RMC i Malmö, vi väntar nu på tid.. Mitt BMI ligger på 33 och är livrädd att vi inte ska få ivf..
Hejsan,
Hur gick det för dig?
Jag har precis också fått remiss skickad till RMC i Malmö, vi väntar nu på tid.. Mitt BMI ligger på 33 och är livrädd att vi inte ska få ivf..
Hejsan,
Hur gick det för dig?
Hej! Har varit där och de vägde inte mig! Men de var väldigt noga med att man inte fick ha BMI över 30, man fick nämna både längd och vikt! När man sen meddelar att man har fått mens sak man uppge vikt igen! Har även läst att de väger en innan. Äggplocket! Tyvärr har jag inte fått börja då rmc i Malmö har att de får neka en att starta två gånger om där inge är plats den månaden och tyvärr var där inte plats för mig! Så nu hoppad vi på start i november! Lycka till!
Förstår inte riktigt vad du menade! Att man ka få gå på samtal om man har BMI 34 men inte sätta igång med ivf fören man har BMI 30 är det så du menade?
Jag vet bara att hon sa att jag inte får gå upp något mer för då kan vi inte starta ivf behanlingen. Vet att går man privat och betalar själv så är bmi 34, ok