Vi som plussat efter IVF våren 2017
Allt gick bra!
Pickande hjärta, exakt förväntad storlek. Vi grät av lycka!
Allt gick bra!
Pickande hjärta, exakt förväntad storlek. Vi grät av lycka!
Hej igen alla!
Meddelat kliniken men fick tid för vul först i Augusti! Kommer att vara inne i vecka elva innan vårt första möte. Tycker det känns hemskt oseriöst av min klinik. Dem vet att vi haft upprepade missfall tidigare med bland annat ma. Men tycker att dem överlag har haft en del konstigheter för sej. Förstår självklart att dem måste få ha semester. Men vet av kliniker som gör ultraljud även under sommaren....
Min mage är svår att dölja, men ser ändå mest tjock ut. De som inte såg mig för två veckor sen i mitt vanliga tillstånd skulle nog bara tro att jag gått upp i vikt och lagt det på magen. Jag är lite orolig att alla på jobbet ska räkna ut det direkt när jag kommer tillbaka från min 2 veckors semester nu på måndag. Jag kommer bara i mina allra största byxor och mjukisar. På eftermiddagarna är magen mer än dubbla sin vanliga storlek. Galet!
Mår så illa. Och är så trött. Jag dööör. Slut.
Drygt tre dagar till VUL. Mår illa och är trött. Ingen höjdarsemester direkt. Hoppas verkligen det ser bra ut på onsdag så det är värt det...
Tyvärr kan ju hormonerna spöka även om det inte står rätt till där inne. Men det är ju i alla fall inget dåligt tecken. Kul att vi följs så nära shrigley. Och "kul" att vi mår samma. Hoppas på att det är ett bra tecken för oss båda. Har gäster som kom på eftermiddagen när jag mådde lite bättre. Spännande hur jag ska klara morgondagen utan att de ska märka något...
Jaha. Då fick jag färskt blod på papperet när jag var på toaletten. Tog 2 alvedon om det är så att jag börjar få kramper snart. Bara att vänta och se vilket håll det går åt... *suck*
Om en timme så vet vi om det finns något där inne. Usch vad nervöst.
Hon hade svårt att se men storleken motsvarade 8+3 och efter mycket letande hittade hon hjärtat. Jag hade svårt att se och vi kunde inte få någon bild för bilden var så dålig. Men det såg bra ut! Wohoo!