Hej på er!
Lillflickan: Lycka till på onsdag! Gammalt blod sägs ju vara bra men förstår att det är en klen tröst! Jag blödde i början av graviditeten och sedan en gång till i v. 16, det var hur jobbigt som helst. Än sålänge har det gått bra. Tror det är olika med att lyssna på hjärtljud vid inskrivningen och det är ju helt frivilligt. Vet inte i vilken vecka du är men det kan vara osäkert att hitta hjärtljudet runt v. 12.
Popetot: skönt att lillkillen verkar följa sin kurva. Kan tänka mig att du börjar känna dig stor. Får se hur många månader till det blir för dig.
Själv är jag i v. 27, har haft semester vilket varit skönt och samtidigt haft en bra period med väldigt lite oro och mycket ork att leva relativt som vanligt. Har kommit igång att simma igen vilket är fantastiskt skönt och tänkte fortsätta med det sålänge jag kan. Är fortfarande inte så stor men det syns i allafall att jag är gravid vilket jag tycker om. På tisdag ska jag på MVC, har ingen aning vad barnmorskan skall hitta på då? Någon som vet? Har fortfarande inte blivit vägd när jag varit där så har ingen koll på min viktuppgång.