Inlägg från: Anonym (En till) |Visa alla inlägg
  • Anonym (En till)

Min man tänder på att jag har sex med andra

Har en fråga till er där ute.... Jag vet inte om det är vanligt men min man började för några år sedan prata om att jag skulle ha sex med andra män och han fick bara se på. Och efter ett tag bestämde vi för att prova, jag var väl rätt negativ till det först för att jag var rädd att det skulle bli konstigt men i vilket fall så bjöd vi hem en kille som verkade trevlig och efter en stunds prat så gick jag och han iväg till sovrummet medans min man fick vänta med att komma och se på det kändes lite olustigt först. Väl i sovrummet så tog det inte lång tid innan han fick av mig kläderna och han började knulla mig.

Efter en stund kom min man och satt och tittade på och filmade oss. Hade aldrig trott att jag skulle få en sådan kick utav detta jag gick helt igång på.det. Och när han inte orkade mer så var det min mans tur

Någon som har upplevt något liknande??

Eller tycker ni det är konstigt??

• Svar på tråden Min man tänder på att jag har sex med andra
  • Anonym (En till)
    Molly57 skrev 2017-04-29 00:05:13 följande:

Det viktigaste är vad du själv tycker! Känn efter själv vad som känns bra eller inte. Kram.

Trodde faktiskt aldrig att det skulle kännas så bra och upphetsande som det gör.

Har gjort det ett flertal gånger efter detta och även partner byte

Trodde faktiskt aldrig att detta var min grej men när djävulen väl var utsläppt så märkte jag verkligen hur jag själv gick igång på detta
  • Anonym (En till)
    Frontline skrev 2017-04-29 00:39:14 följande:

Tycker din man verkar störd..

Vem vill det och sen samtidigt filma det hela..

Vad vill han göra med den filmen?

Vi har tittat på den ihop ibland, det är faktiskt rätt upphetsande
  • Anonym (En till)
    Anonym (Varför) skrev 2017-04-29 01:15:25 följande:

Har du frågat honom vad som gör att han.vill.detta? Jag har alltid undrat hur de tänker?

Ja innan vi provade så frågade jag vad han skulle få ut av detta, men han kunde inte förklara på något bra sätt utan det var upphetsande att se någon annan klä av mig och knulla mig, och att det var hans största fantasi
  • Anonym (En till)
    Anonym (Frågvis) skrev 2017-04-30 11:22:54 följande:

Hej!

Har har en fråga till trådstartaren "En till":

Hur gamla var ni när ni testade en extra kille första gången och hur gamla är ni nu?

Vi var väl ca 27 och 37 idag är vi 33 och 43
  • Anonym (En till)
    Anonym (Milfhunter) skrev 2017-04-30 15:46:49 följande:

Får han pumpa sin sperma i henne?

Har hänt...
  • Anonym (En till)

Faktiskt väldigt tillfredsställande och upphetsande, det är både upphetsande och intressant och se hur han gör.

Men ska man ge sig in i dessa lekar så får man dels känna sin man väl och se till att inte vara svartsjuka för då skulle det inte funka..

• Anonym (En till)
    Pussan skrev 2017-05-01 00:00:14 följande:

Så sant, båda svaren. Det är så upphetsande att se sin man knulla en annan. Och lika häftigt att han får se någon annan knulla mig.

Men det kräver förstås att vi båda är helt klara på att det ¨bara¨ handlar om sex.

Precis det är bara sex inget annat...
  • Anonym (En till)
    Anonym (vanligt) skrev 2017-05-01 20:30:28 följande:

Ganska vanligt. Också haft män som verkligen tänt på det, och hört det från andra tjejer med. En kille jag dejtade ett tag tyckte det mest upphetsande på denna jord var att se en annan man spruta i mig, och sedan komma in i mig direkt efteråt med den andra mannens sperma som glidmedel.

Det var förvånansvärt upphetsande för mig med. Blev riktigt bra sex!

Ja det älskar min man med, speciellt när någon har kommit i mig så vill han snabbt ta mig och han kommer väldigt fort då med

Och man blir väldigt blöt själv
  • Anonym (En till)
    Anonym (Fia) skrev 2017-05-07 13:54:26 följande:

Ni som håller på så här jag tror verkligen ni inte vet vad kärlek är och jag tror inte att ni verkligen och innerligt älskar er partner. Ninfår bli hur sura ni vill av vad jag säger men jag har sett det här som ni håller på med med egna ögon och bland mina vänner. Efter de gjort slut och hittar sitt livs kärlek kan det inte fatta att det hållit på som ni gör.

Mäste alltid att man älskar någon och ha sex vara samma sak??

Lust och sex är väl en helt annan sak än kärlek

Jag älskar min man och barn innerligt men ibland är det skönt att bara få vara någon annan och ha helt hämningslöst sex
Svar på tråden Min man tänder på att jag har sex med andra