• Anonym (En till)

Min man tänder på att jag har sex med andra

Har en fråga till er där ute.... Jag vet inte om det är vanligt men min man började för några år sedan prata om att jag skulle ha sex med andra män och han fick bara se på. Och efter ett tag bestämde vi för att prova, jag var väl rätt negativ till det först för att jag var rädd att det skulle bli konstigt men i vilket fall så bjöd vi hem en kille som verkade trevlig och efter en stunds prat så gick jag och han iväg till sovrummet medans min man fick vänta med att komma och se på det kändes lite olustigt först. Väl i sovrummet så tog det inte lång tid innan han fick av mig kläderna och han började knulla mig.

Efter en stund kom min man och satt och tittade på och filmade oss. Hade aldrig trott att jag skulle få en sådan kick utav detta jag gick helt igång på.det. Och när han inte orkade mer så var det min mans tur

Någon som har upplevt något liknande??

Eller tycker ni det är konstigt??

• Svar på tråden Min man tänder på att jag har sex med andra
  • Pussan

Nej det är väl härligt!? Din man önskar se dig njuta, gör det!

• Molly57

Det viktigaste är vad du själv tycker! Känn efter själv vad som känns bra eller inte. Kram.

• Frontline

Tycker din man verkar störd..
    Vem vill det och sen samtidigt filma det hela..
    Vad vill han göra med den filmen?

Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Anonym (Varför)

Har du frågat honom vad som gör att han.vill.detta? Jag har alltid undrat hur de tänker?

• Anonym (En till)
    Molly57 skrev 2017-04-29 00:05:13 följande:

Det viktigaste är vad du själv tycker! Känn efter själv vad som känns bra eller inte. Kram.

Trodde faktiskt aldrig att det skulle kännas så bra och upphetsande som det gör.

Har gjort det ett flertal gånger efter detta och även partner byte

Trodde faktiskt aldrig att detta var min grej men när djävulen väl var utsläppt så märkte jag verkligen hur jag själv gick igång på detta
  • Anonym (En till)
    Frontline skrev 2017-04-29 00:39:14 följande:

Tycker din man verkar störd..

Vem vill det och sen samtidigt filma det hela..

Vad vill han göra med den filmen?

Vi har tittat på den ihop ibland, det är faktiskt rätt upphetsande
  • Anonym (En till)
    Anonym (Varför) skrev 2017-04-29 01:15:25 följande:

Har du frågat honom vad som gör att han.vill.detta? Jag har alltid undrat hur de tänker?

Ja innan vi provade så frågade jag vad han skulle få ut av detta, men han kunde inte förklara på något bra sätt utan det var upphetsande att se någon annan klä av mig och knulla mig, och att det var hans största fantasi
  • Bobby Clarke

Det är fint att ni tittar på den tillsammans, så fortsätt att njuta och leva ut!

quote=77634614][quote-nick]Anonym (En till) skrev 2017-04-29 08:55:17 följande:[/quote-nick]Vi har tittat på den ihop ibland, det är faktiskt rätt upphetsande[/quote]

• Croixz

Din man är en cuckold.

Den ultimata njutningen som kommer få honom att komma så hårt är om du tar skilsmässa, gifter dig med en man med större kuk, får full vårdnaden om era barn och får honom att betala underhåll resten av sitt liv.

• SthlmBoy
    Anonym (En till) skrev 2017-04-28 23:29:55 följande:

Har en fråga till er där ute.... Jag vet inte om det är vanligt men min man började för några år sedan prata om att jag skulle ha sex med andra män och han fick bara se på. Och efter ett tag bestämde vi för att prova, jag var väl rätt negativ till det först för att jag var rädd att det skulle bli konstigt men i vilket fall så bjöd vi hem en kille som verkade trevlig och efter en stunds prat så gick jag och han iväg till sovrummet medans min man fick vänta med att komma och se på det kändes lite olustigt först. Väl i sovrummet så tog det inte lång tid innan han fick av mig kläderna och han började knulla mig.

Efter en stund kom min man och satt och tittade på och filmade oss. Hade aldrig trott att jag skulle få en sådan kick utav detta jag gick helt igång på.det. Och när han inte orkade mer så var det min mans tur

Någon som har upplevt något liknande??

Eller tycker ni det är konstigt??

Det är mycket konstigt och din man måste ha stora problem om han tycker om att se sin tjej knulla med andra män. 
Svar på tråden Min man tänder på att jag har sex med andra