• Ztiff2

Min man tänder på att jag har sex med andra

Anonym (Kurvig HotWife) skrev 2023-09-23 18:25:49 följande:
    Jag skulle själv tända något enormt på att se min kurviga fru bli knullad av 2 män med rejäla verktyg :) Jag skulle bara vilja titta hur de använder min fru för att tillfredsställa sig och hur min fru njuter av detta medan hennes stora bröst gungar i takt med att killarna knullar henne. Har pratat med detta om frun och hon vet att detta tänder mig men är inte själv säker på om hon vill förverkliga det. Så tillsvidare njuter vi av att visa upp henne via foton och videor, vilket också är härligt 
    Tricket är att så ett frö under en period :) 
  • Ztiff2
    Anonym (Kurvig HotWife) skrev 2023-09-23 19:30:49 följande:

Jo jag förstår och jag sår små frön när tillfällen ges ..:) Möjligtvis får jag tillfälle att så ett frö ikväll när vi tar en filmstund :)
    Hojta till om du vill ha tips och råd :) har erfarenhet:)
  • Ztiff2
    Anonym (Milfkvinna) skrev 2023-09-27 00:46:04 följande:

Jag och min man går i lite annorlunda tankebanor. Min man skulle vilja ha en kille till, just för att han inte orkar med min stora sexdrift. Jag kan ha sex varje dag men min man orkar inte lika ofta, mycket pga hans chefsjobb som kräver mycket samt att han jobbar lite olika skift och måste iväg tidigt på morgonen vissa veckor.

Min man har inte direkt sagt att han går igång på att någon annan knullar mig, utan mer att han skulle vilja göra det skönt för mig med en extrakille då jag oftast fortfarande är väldigt kåt när han kommit. 

Jag har extremt svårt att komma och har accepterat läget, men jag får aldrig ett riktigt avslut om ni förstår hur jag menar. Min man är väldigt duktig på att göra det skönt för mig på alla vis, men jag har en psykisk spärr som sätter stopp. Jag är 40+ så vet.

Vissa gånger håller han enbart på med mig, både slickar, leker med fingrarna och leksaker och det som har utvecklats under vårt förhållande är att han har lyckats ge mig fontänorgasm när han fistade mig, detta efter att vi hade haft en grym 69 samt penetrationsex flera olika ställningar och han kommit i mig.

Jag undrar också hur man hittar en extra man utan att hänga ut sig själv. Jag vill ju känna att jag kan tända på personen utseendemässigt samt veta att han inte bär på könssjukdomar.

Öppna för samtal om det då din kille verkar vilja att du ska få njuta och det är samma känsla vi andra killar har som tänder på detta med sin tjej, just att hon ska få leva ut sin sexualitet och njuta :) håller man sig till sina regler med att det bara är sex och inga dejter så blir det toppen :)
  • Ztiff2
    Anonym (Utlånad) skrev 2023-09-28 12:15:21 följande:

Min man brukar "låna" ut mig till en lite äldre herre då och då.
    Han kontaktar min make och  säger att han behöver  " låna en bok" och då vill han  låna mig lite.
    Efteråt får jag återberätta allt för min make. Hur han kysste mig, klädde av mig, hur kåt han var på mig, vad han gjorde, vad jag gjorde osv...
    Oftast blir maken så tänd på detta så vi brukar älska/knulla när jag kommer hem igen. Ibland följer han med och tittar på och ibland bjuder vi hem min älskare till oss.  
    Då kan maken och han turas om att ligga med mig. 
    Vårt sexliv är på topp och blir bara bättre och bättre.
    Ibland önskar jag att han hade en fru som min man kunde träffa men hans fru skulle dö om hon visste vad vi gjorde

Precis så det ska vara ! Äkta hotwife <3 vilken ålder är ni?
  • Ztiff2
    Anonym (Utlånad) skrev 2023-09-28 14:13:39 följande:

Jag är 31 min make 37 och den äldre herren 54

Underbart ! Glad för er skull ! Kul när tjejen får utleva sin sexualitet  :)
  • Ztiff2
    Anonym (Utlånad) skrev 2023-09-28 15:35:35 följande:
    Japp, helt otroligt vad bra det funkar för oss. En rejäl höjjare av sexliv och spänning i vårat äktenskap. 
    Maken och jag har ett väl fungerande sexliv och jag har absolut inget att klaga på men med min låneman är det helt annorlunda. Han blir oerhört kåt på mig och att jag är så pass yngre.  Känner mig så sexig när jag är med honom.  Det är som om han inte riktigt förstått att han får ligga med en sån som mig. Han är väldigt mån om mig och att jag ska ha det bra. 
    Underbart ! Hoppas vi kan smitta av oss på andra att uppleva detta:) älskar allt inför och bilderna efter när hon är på äventyr :)
  • Ztiff2
    Anci skrev 2023-10-10 23:27:15 följande:

Min kille säger alltid att jag borde göra det. Jag har alltid sx när jag går ut men det vet han inte.

Är du alltid otrogen utan hans vetskap eller hur menade du ?:)
  • Ztiff2
    Anonym (Erotisk massage) skrev 2024-03-30 19:39:54 följande:

Min fru och jag fantiserar om att en man masserar henne. Sen när hon är tillräckligt kåt ger vi båda henne en underbar stund.

Något ni kommer förverkliga?:)
  • Ztiff2
    Anonym (Erotisk massage) skrev 2024-03-30 21:24:38 följande:
    Det vet man aldrig;) Men en sak är säker. Hon gillar fantasin.
    Härligt ! Har själv lånat ut min tjej I många år, rekommenderar:) vems idé var fantasin ?
  • Ztiff2
    Pantieboy skrev 2024-04-03 14:41:47 följande:

jag och min flickvän har det likadant fast det var hon som tog upp det från början. så otroligt härligt att se henne njuta av en rikt man

Visst är det sexigt att se sin tjej njuta !
Svar på tråden Min man tänder på att jag har sex med andra