Inlägg från: Anonym (!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (!)

Förbjudna tankar

Anonym (Labilo) skrev 2017-05-18 13:29:17 följande:

Oj. Blev ledsen av en kommentar. Som att jag är en dålig människa. Det är inte så är jag inte tycker om hans barn. Det är ju tankar som uppkommit nu.

Jag försöker vara en bra extra vuxen i deras närhet och gör ingen skillnad på våra barn. Möjligen ger jag hans barn mer omsorg och uppmärksamhet eftersom de mår dåligt just nu.

Jag gör ju a aborten för att jag vill att det ska fungera med alla barn. Att alla ska få tid med oss och att de ska få en trygg uppväxt. Men eftersom han och jag har hand om deras barn så känner jag ibland att mitt liv blir så ofritt eftersom mamman inte kan planera när barnen ska vara där, när de ska lämnas eller hämtas osv.

Det har blivit så mycket anpassningar för mig iom hans barn att jag emellanåt känner att jag bara lever för att hans barn ska ha det bra.

Mina barn har ju det tryggt med sin pappa varannan vecka, mår bra och har inga bekymmer medan hans barn är otrygga osv.

Strunt samma. Det var inte det som det här gällde kan bara mina känslor. Känner mig väldigt ensam just nu och rädd för att ställa krav på mannen. Han fixar inte det så bra iom hans ex.

Jag brukar klara allt själv men just nu skulle jag vilja ha lite stöd i aborten.

Jag åkte in till kk idag för ultraljud och tidsbestämning.

Tydligen 9+något .så jag har ju haft en vanlig mens och ändå varit gravid .spiralen sitter fastvuxen i livmodern vägg. De försökte gå in och ta ut den men det gjorde så ont. Jag klarade inte av det.

Sen fick jag veta, det var en student med handledare, att fostret var 2,5 cm stort med ett lockande hjärta och att allt såg så fint ut förutom den fastvuxna spiralen.

Jag fann mig inte i att säga att jag inte ville veta.

Sen fick jag en tablett och resten ska jag ta imorgon så nu är det ingen återvändo.

Jag gick dit ensam eftersom mannen inte är det stöd för mig. Jag har vänner som jag pratade med men de har inga egna barn och lever som singlar så lite andra situationer.

Mannen har dock inte hört av sig alls till mig och hört hur det är med mig...

Jag hade tid 1030.och det gör mig så himla ledsen.

Har jag för höga förväntningar på honom ?

Tycker verkligen inte du har får höga tankar på sambon.. Jag hade blivit både ledsen och arg. Han borde vara lika delaktig i det här då han bär lika stort ansvar. jag plussade igår med CB digitalt 3v+ kom som en total chock för oss båda. Min sambo har dock varit ett fantastiskt stöd i det här. Vi har inte bestämt oss för vad vi ska göra än men blir det abort kommer han stötta mig och finnas där hela vägen.
Svar på tråden Förbjudna tankar