Inlägg från: Anonym (Hanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hanna)

Vet varken ut eller in! Hjälp!

Anonym (Deprimerad) skrev 2017-05-21 14:43:31 följande:

Ja det är det jag också upptäckt.. Han är inte den han utgav sig för att vara.. En snäll person som ville ha en levande familj, en person med stort hjärta som älskade att laga mat och älskade barn..

Nu är det bråk om allt! Allt från ägg till matlagning eller när barnen ska nattas..

Å gör man sina sysslor så är det ändå alltid något fel på HUR man utfört dem! Säger man emot så tas internet bort, eller Spotify eller nån annan sak.. Alla ska tänka som honom!

Gör han nåt i hemmet så säger han " ja ingen annan bryr sig ju" då kan alla farit runt och gjort grejer hela dagen innan och han legat på soffan o sovit å kollat på film..

hans sysslor ska delas " man hjälps väl åt" säger han.. men är det nåt vi har som måsten så ja då får vi göra det själva..

Men rökningen är mitt ansvar och jag lider dagligen.. stressnivån ligger på 99% nästan varje dag.. Jag vill inte skylla ifrån mig men situationen gör det svårt att sluta :(

Och jag klarar inte hans bråk just nu!

Menar du att din sambo stänger ned internet pch spotify för dig som vuxen för att han tycker att du gjort något fel?

Aldeles oavsett hur du beslutar kring abort låter ditt och sambons förhållande mycket osunt. Jag skulle inte tillåta att en man med ett sånt beteende fick bo med mina barn (som jag förstår har du barn sedan tidigare).

Och jag skulle definitivt inte acceptera att min partner behandlade mig som ett olydigt barn som ska uppfostras när jag tycker annorlunda ån honom.
  • Anonym (Hanna)
    twistorz skrev 2017-05-23 15:42:13 följande:

Kolla upp möjligheter att adoptera bort om det inte går att samsas med mannen. 

Menar du till mannen? I så fall måste han vara gift (med nån annan än ts). En anhörigadoption kan inte innebära att en föräöder bara adopteras bort, det måste tillkomma en ny förälder också.
Svar på tråden Vet varken ut eller in! Hjälp!