För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Regndroppen, hoppet är absolut inte ute!
Asså miljoner grattis Krulle89, hoppas liksom övriga få gå i dina fotspår snaaaaart..
Tack tjejer! Ja hoppas ni plussar snart! Kan fortfarande inte fatta detta. Sitter hos frisören o ba leeeeer hon fattar ingenting. Längtar efter att få komma hem o berätta för min man.
Regndroppen, hoppet är absolut inte ute!
Asså miljoner grattis Krulle89, hoppas liksom övriga få gå i dina fotspår snaaaaart..
Hej allihopa! Jag hoppar in här och önskar också plussa snart! Bim 15 juli. Tog ett alldeles för tidigt test idag som såklart var negativt... Håller tummarna! :)
Grattis ni som plussat!!
Själv sitter jag med liiiite molande. Vet inte när jag har bim...förra mensen slutade 14juni så BORDE ha bim typ 9e eller 10e.....
Bara vänta!
Hej alla!
Hoppar in här BIM 15/7 x antal försök med första barnet tidigt MF i februari.
Har en fundering till er här i tråden då jag sett att många har mycket kunskaper ang. ÄL-test.
Har tagit några enstaka ÄL-test i tidigare cykler men aldrig fått något positivt,
nu har jag dock fått positivt ÄL-test 3 dagar i rad (måndag, tisdag och idag)
kan det stämma? Eller har jag fått tag på luriga tester?
Jag har precis samma "problem", och hade det i förra cykeln också... Men då vart en av dagarna extra mörkröd...
Detta är mina test, det färska är från ikväll...
Det sista tycker jsg ser positivt ut:)
Försök nr 7 för oss!
Beräknad äl var 19/6 men är ganska säker på att äl var tidig och kom 17/6.
Bim var 1/7 men fortfarande ingen mens!
Mått illa till och från den senaste veckan så jag hoppas verkligen att det växer något där inne nu!
Om inte mensen kommer helt plötsligt imorgon så tror jag det är hög tid att köpa ett test..