För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Hej! Jag hoppar in här!
Jag är idag på BIM +5
Min mens är sedan en tid tillbaka ganska oregelbunden men det brukar handla om 2-3 dagar max!!
Jag tog ett test igår med morgonurin på BIM +4 tycker mig se ett svagt streck men kan det vara spökstreck? Någon annan som ser? Min sambo ser ingenting så jag börjar tro att jag är sinnesförvirrad! Haha..
Testade med CBs digitala och fick gravid 1-2 idag. Helt fantastiskt. Hoppas det går bra för er andra också!
Ville bara uppdatera alla! La in bilder för några dagar sen på bim+16.. Visade sig vara missfall i V.6 förhoppningsvis kommer det igång direkt igen så att Bim blir slutet av månaden igen!
Så blev det bekräftat! Detta är helt sjukt! Jag bär på en liten 3a i magen! Om ni bara visste hur lycklig jag Är! Maken och jag har haft många och långa diskussioner om en 3a och efter 2 års tjat sa han att ok vi har väl oskyddat sex och blir det så blir det....å det blev!!!
Käkat Rosenrot Forte denna månaden och vips så fäste det. Maken är på sjön nu och jag ska försöka hålla mig tills han kommer hem på tisdag. Vet inte hur hans reaktion kommer bli.
Weeeiiii om allt går som det ska blir jag mamma till ytterligare en mars bebis! (Mina 2 första är födda 21 och 26/3
)
Så blev det bekräftat! Detta är helt sjukt! Jag bär på en liten 3a i magen! Om ni bara visste hur lycklig jag Är! Maken och jag har haft många och långa diskussioner om en 3a och efter 2 års tjat sa han att ok vi har väl oskyddat sex och blir det så blir det....å det blev!!! Käkat Rosenrot Forte denna månaden och vips så fäste det. Maken är på sjön nu och jag ska försöka hålla mig tills han kommer hem på tisdag. Vet inte hur hans reaktion kommer bli.
Weeeiiii om allt går som det ska blir jag mamma till ytterligare en mars bebis! (Mina 2 första är födda 21 och 26/3 )
Testade med CBs digitala och fick gravid 1-2 idag. Helt fantastiskt. Hoppas det går bra för er andra också!
Så blev det bekräftat! Detta är helt sjukt! Jag bär på en liten 3a i magen! Om ni bara visste hur lycklig jag Är! Maken och jag har haft många och långa diskussioner om en 3a och efter 2 års tjat sa han att ok vi har väl oskyddat sex och blir det så blir det....å det blev!!! Käkat Rosenrot Forte denna månaden och vips så fäste det. Maken är på sjön nu och jag ska försöka hålla mig tills han kommer hem på tisdag. Vet inte hur hans reaktion kommer bli.
Weeeiiii om allt går som det ska blir jag mamma till ytterligare en mars bebis! (Mina 2 första är födda 21 och 26/3 )
Ville bara uppdatera alla! La in bilder för några dagar sen på bim+16.. Visade sig vara missfall i V.6 förhoppningsvis kommer det igång direkt igen så att Bim blir slutet av månaden igen!
Grattis till alla plus!
Idag kom mensen, vilket jag räknat med, men jag hinner med en bim till i juli så stannar här. :)